Tungt navn?

Usynlig

Elsker forumet
Hva syntes dere om navnet Leah Benedicte?
Er litt usikker på om jeg kanskje syntes det er litt
tungt å si det, eller ikke.. Hmmm - Vanskelig!! [:)]

Synes navnet er kjempefint! [:D] Og ikke tungt i det hele tatt. Vi har også valgt slike dobbeltnavn, men regner med at bare første navnet blir brukt til daglig...

ORIGINAL: Ulva

Synes navnet er kjempefint! [:D] Og ikke tungt i det hele tatt. Vi har også valgt slike dobbeltnavn, men regner med at bare første navnet blir brukt til daglig...

Samme blir det her. Første navnet blir nok brukt til daglig [:)]
Syntes det er så fint, og jeg bare elsker Leah mens sambo har så utrolig lyst på Benedicte!

Åååå.. Jeg syns det var nydelig jeg [:)]

Veldig fint..

Fint navn [:)] Man venner seg fort til å si det.

Fint navn!! [:D]

Jeg har smakt på Benedikte, men slått det fra meg fordi jeg synes det alene er for tungt. Men, jeg er "allergisk" mot tunge navn fordi jeg har det selv da... Både mannen min og jeg har tunge navn og vi får ikke plass til navnene våre på et dørskilt. Hadde noen lest navnene våre, hadde ikke et menneske tenkt at vi var under 90 år...

ORIGINAL: Miss Gilmore

Kjempe fint![:D] Litt tungt kanskje om du skal bruke begge to hele tiden. Om du skal rope på henne feks.[:)]

Planen er jo bare å bruke det ene til daglig. [:)] Men jeg er så utrolig glad i dobbeltnavn [8|]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg har smakt på Benedikte, men slått det fra meg fordi jeg synes det alene er for tungt. Men, jeg er "allergisk" mot tunge navn fordi jeg har det selv da... Både mannen min og jeg har tunge navn og vi får ikke plass til navnene våre på et dørskilt. Hadde noen lest navnene våre, hadde ikke et menneske tenkt at vi var under 90 år...

Haha, uff da!

ORIGINAL: LaMona

Åååå.. Jeg syns det var nydelig jeg [:)]

Leah er foresten kjempe fint[:)] Det er veldig populært nå![:)] Har ei veninne som har ei datter som heter det[:)] Skjønn lita jente asså![:)] Å Benedicte passer kjempe bra[:)]

ORIGINAL: Usynlig

datra til ei venninne av meg heter det og jeg syns det er kjempe fint navn[:)]

ORIGINAL: *ZimZum*

ORIGINAL: Usynlig

datra til ei venninne av meg heter det og jeg syns det er kjempe fint navn[:)]

Spørs om det ikke blir Leah Benedicte om hun passer til det! [:)][:)][:)][:)]

Kjempefint navn!!!
Har ikkje hørt akkurat den kombinasjonen før, og synst det var knallfint..

Synst ikke det var så tungt jeg, gikk veldi bra for min del[:D][:D][:D]

Jeg heter jo Jenny Victoria Elisabhet Irene S********* r litt tyngre det asso[;)]

Back
Topp