Tungt for å puste

Lykke2023

Elsker forumet
Snøkrystallene2021❄️
Maiskolbene 2023 :-)
Marsmagi 2025
Er det flere som syns det er tungt å puste? Jeg har den siste uke hatt mye tyngre pust når jeg er i ro og kjennes ut som at noe presser på lungene mine. Det første jeg må gjøre når jeg kommer hjem er å fjerne BHn for jeg føler til tider jeg ikke får puste ordentlig da den også strammer i tillegg. Er også ganske uvel enda, men blir litt ekstra uvel pga dette. Vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre eller ikke :bored:

Vet jo livmora presser, men så tidlig? Sist opplevde jeg det ikke før 3. trimester men hadde en gutt som lå lavt ned :shy:

Jeg føler meg bare mye mer andpusten når jeg er i aktivitet. Spesielt når jeg går i oppoverbakker og trapper. Merker ikke så mye ellers.

Jeg føler meg bare mye mer andpusten når jeg er i aktivitet. Spesielt når jeg går i oppoverbakker og trapper. Merker ikke så mye ellers.
Ja det jeg også hadde forventet, men nå sitter jeg på jobb ved kontorpulten og syns liksom det er ubehagelig å puste :rolleyes: Får ta det opp på 12ukers kontrollen. Ikke lenge til heldigvis :)

Har det sånn hele graviditeten jeg tydeligvis. Hvis jeg ligger eller har kroppen under vann blir det bedre, men ellers kjennes det konstant ut som om jeg ikke får puste…

Har det sånn hele graviditeten jeg tydeligvis. Hvis jeg ligger eller har kroppen under vann blir det bedre, men ellers kjennes det konstant ut som om jeg ikke får puste…
Godt vi er flere, men sinnsykt irriterende! :meh: Syns også det blir bedre når jeg ligger ned på siden

Jeg synes det er tungt å puste, men det er mest trolig fordi jeg er så tett. Må bruke nesespray 3 ganger om dagen minst. Håper det kun er pga forkjølelsen, og ikke svangerskapet i seg selv

Kan også kjenne på dette. Og det å bli andpusten av ingenting, hjertebank og tett nese hjelper jo heller ikke

For min del skyldes det i tillegg at brystene har økt o omfang, og det ytterste hakket er ikke lengre tilstrekkelig

For min del skyldes det i tillegg at brystene har økt o omfang, og det ytterste hakket er ikke lengre tilstrekkelig
Ikke tenk på engang :joyful: Jeg har ikke de største puppene, men merker jo at de har forandret seg litt. Fikk ikke megapupper sist heller så forventer det ikke nå, men de vil jo så klart svulme opp litt. Kanskje jeg skal prøve meg på en ny god bh!

Jeg blir helt ekstremt fort andpusten om dagen. Jeg trenger ikke reise meg for å bli det en gang. Hjerte slår godt over 100 av ingenting. Pulsklokka viser høyt stressnivå bare av å sitte ved spisebordet og ha en hyggelig samtal med familien. Skulle nesten tro der var angst, men jeg er bare gravid.

Back
Topp