Tungt å trekke pusten

BabyBelle

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Snøfnuggene 2025 ❄️
Føler jeg ikke får nok luft, når jeg ligger heeeelt stille. Kan huske det fra forrige svangerskap, men det var ikke før laaangt uti... nå er jeg 18+4. Magen er jo ikke så stor...

Føler jeg ikke får nok luft, når jeg ligger heeeelt stille. Kan huske det fra forrige svangerskap, men det var ikke før laaangt uti... nå er jeg 18+4. Magen er jo ikke så stor...
Har slik hele dagen, føles ut som jeg er tungpustet hele tiden. Hjelper ikke å at nesa er begynt å bli tett heller, med minste så var jeg tett i nesa konstant fra 4 mnd på vei til en stund etter at han ble født.

Okey, da er det ikke bare innbilning. Merkelig at det starter så tidlig. Hos meg var det riktig ille mot slutten, men ble bedre når hodet festa seg. Hvis det er starta allerede nå, hvordan skal dette gå? Haha

(Sniker fra feb 18+1)
Har det på akkurat samme måte, hiver etter pusten uten å gjøre noen ting. I tillegg har jeg hjertebank hele tiden som nesten begynner å bli ekkelt:hungover:

Sliter med det samme når jeg ligger stille på sofan for lenge for eksempel. Ganske ubehagelig:confused:

(Sniker fra feb 18+1)
Har det på akkurat samme måte, hiver etter pusten uten å gjøre noen ting. I tillegg har jeg hjertebank hele tiden som nesten begynner å bli ekkelt:hungover:

Samme her! Hjertebank til det ubehagelige! Er også veldig tungpustet. Orker ikke ligge på ryggen nesten.

Har også hjertebank hver gang jeg skal hvile meg skikkelig, eller det er sånn ekstraslag på hjertet. Veldig ubehagelig og kjenner kroppen blir stressa av det. Har også noen dager der jeg er veldig tungpust. Har en sånn fullhetsfølelse og trykk i bryst et på en måte. Vet ikke hva det kommer av :confused:

I går hadde jeg det sånn, er 19+0 i dag. Jeg hadde en del luft i magen som lå ganske høyt, og det gjorde at jeg ikke fikk trekt lufta helt ned i lungene. Det er skikkelig ubehagelig, også er det en av de tingene som blir verre når man begynner å henge seg opp i det :P

Heldigvis roet det seg etter et par timer så jeg fikk sove resten av natta. Er tett i nesa samtidig og det var skikkelig ubehagelig mens det sto på. Men visstnok veldig normalt...

Da er vi flere i samme båt. Og værre skal det sikkert bli etterhvert som vi vokser! Haha...
Ja, hjertebank er også sykt ubehagelig, og dunker så hardt i kroppen at man skulle tro at man hadde et hjerte i brystet, et i ryggen, et på magen osv. :D

Back
Topp