Tungt å puste

Leamusa

Forelsket i forumet
Flere som er "tungpusta" i blant?
Noen ganger når jeg sitter eller ligger halvvegs bakover så kjennes det ut som det er ekstra slitsomt å puste. Vet at på slutten det kan være litt trått pga alt presser oppover, men allerede nå?! Hvordan blir det når man blir høygravid? :bag:

Kjente på det i går, og samtidig såg jeg på pulsklokka at hvilepulsen var over 90:bored:

Jeg kan ligge på sofaen og slappe av og plutselig går pulsen opp og jeg blir anpusten! Så roer det seg igjen etter kort tid. Kjempemerkelig o_O

Herregud, kommer jo til å ligge i respirator som høygravid når det er til tider så ubehagelig å puste nå:bag:

Kondisen / pusten min er ikke god i utgangspunktet. Som gravid er den jo ikke eksisterende. Høres ut som en stranda hval :p

Jeg fikk i helga med mest sansynnelig av allergisksjokk/(Astma?). Endte opp på legevakta å fikk kortison 3 dager og en ventolin :-/ Skal henvises vidre neste gang jeg er hos fastlegen.

Jeg fikk i helga med mest sansynnelig av allergisksjokk/(Astma?). Endte opp på legevakta å fikk kortison 3 dager og en ventolin :-/ Skal henvises vidre neste gang jeg er hos fastlegen.
Oj, såpass ja. Godt de passer på deg :Heartred
Legen her mente jeg var på grensen til at jeg hyperventilerer og derfor blir det tyngre noen ganger. Ikke usannsynlig det, for jeg puster jo bare med brystet for å heve plassen tror jeg :bag:

Back
Topp