Tungt å puste..

hannah85

Andre møte med forumet
Synes det trykker veldig mot lungene/mellomgulvet, føles ut som jeg kveles samme hvordan jeg ligger eller sitter  :/  Flere som har det slik??

Kjenner det presser godt mellom ribbeina innimellom, men ikkje slik at eg ikkje får pusta. Pressar litt tilbake og strekker meg godt ut så går det som regel bra. Håpar knøttet  ditt skiftar stilling snart

Ja, jeg tror det må ha vært hodet eller rumpa som trykte på... ubehagelig er det ihvertfall ;)

begynner å bli mer tungpusten nå ja, som mellomgulvet begynner å få press oppover :)

Er blitt mer tungpusta, men ikke noe problemer med det ennå :)

Kjenner jeg også er mer tungpustet enn vanlig. Sykt irriterende når det først står på :(

Jepp det er sånn her også (jeg har riktignok astma og bruker ikke medisin under svangerskapet, så er litt det også da..) og regner med det er fordi livmoren ligger såpass høyt oppe nå at det presser på overalt.

Ja huff. Jeg også er veldig tungpustet. Vanskelig å få sove!!. Nå har jeg i tillegg blitt tett i nesa! Grrrr!!!

Jeg puster som en elefant vis jeg gjør noe veldig brått. Som og gå opp trappen mellom etasjene litt for fort eller snu meg flere gangen rundt i senga. Merker at det er veldig anderledes enn tidligere ja.

Back
Topp