Tungt å puste?

Nullenusken

Forumet er livet
Føler dere noen ganger at det er tungt å puste?
Ikke at du blir fortere anpusten, men at det er fysisk slitsomt å puste?
Jeg har det sånn iblant, men ikke hele tiden....
Vet jo at hjertet jobber mye tyngre enn vanlig, så har kanskje noe med det å gjøre?

Har ikke kjent noe til det[:)] Men er sikkert normalt [:)] Jeg blir fortere sliten da..

men du .. hvordan får du til å ha bilde og ticker?? skjønner ikke det jeg asså, prøvd mange  ganger, men jeg gjør sikkert noe helt feil...

Jeg sliter med det, uten at de helt finner ut hvorfor.
Begynte med overstimuleringa - jeg orka nesten ikke gå 100 m før jeg var helt dau.
Ble veldig tungpusten kunne komme bare jeg satt på sofan og så på tv.
Sa ifra til legen, han tenkte først det kunne komme av alt væska i buken som presset på lungene
(de var redd det var blodpropp på lungene) Fikk fragmin blodfortynnende.
Men vi fant jo ut at det ikke var det fordi det var der ikke konstant men kom og gikk i hytt og pine..

Når du sier det, så JA...
Jeg er litt halvtett i nesen hele tiden...[>:]

Jeg sliter med det jeg også... Har astma også jeg da... Men det er nok helt normalt

Har merket det jeg også. Men bare om kvelden faktisk. Er vel ikke når farlig siden det er flere av oss som har det slik [;)]

ORIGINAL: Pizzi

Har merket det jeg også. Men bare om kvelden faktisk. Er vel ikke når farlig siden det er flere av oss som har det slik [;)]

har det akkurat slik[:D]

*sniker* jeg ble veldig glad for å se denne tråden.... for jeg trodde det var meg d var noe galt med... straks 11 uker nå... og har vert siden...jah.... ca 8 ukers tid kanskje.... [:)]

Back
Topp