Tungt å puste + lekkasje.. tips??

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har i mange uker måttet sove med sportsbh for å unngå at det lekker fra puppene. Det ble så vått i senga at det ble skikkelig kaldt, mens når jeg har på sportsbh lekker det ingenting. Det har gått fint helt til nå, for nå begynner jeg å slite skikkelig med tungpust, og særlig når jeg ligger egentlig. Både når jeg ligger på rygg og på sidene. Når jeg tok av sportsbhen ble det litt bedre med pusten, men da begynner det vel å lekke igjen :p Det lekker stort sett bare når jeg ligger på siden, men det er jo nesten alltid fordi det er ubehagelig å ligge på ryggen..
Noen som har vært borti det eller bare har noen lure tips jeg kan prøve, gjerne for begge deler? Vil helst slippe både slite med pusten og ligge i en dam.. hehe.. :)

Hehe, har ikke stort med tips å. Komme med, men har du ikke en lege/jm time snart, så du kan spørre der? Tungpusten kan jo være vann i kroppen som gjør det? Høres ikke noe behagelig ut ihvertfall! Keep us updated honey!

Det hjelper ikke å ligge litt høyere med hodet/overkroppen heller?

Hadde jordmortime forje uke, og da var det ikke så ille - typisk :p Nei den tungpusten er veldig ubehagelig, noen ganger føles det som noen klemmer på brystet så det blir tungt å puste.. Men det er vel lille som presser på lungene mine sikkert?
Det hjelper ikke å sitte iallfall, så tviler på at det hjelper å heve hodet/overkroppen, men jeg kan jo forsåvidt prøve :)
Tusen takk for svar fra dere :)

Mulig tungpusten er pga halsbrann.. Så kan jo prøve å spise litt yoghurt til kveldsmat feks, billig å prøve ihvertfall, og i tillegg en ekstra pute ;)

Hva om du fester et badehåndkle rundt brystet på en måte da? Tar kanskje unna litt uten at det gjør det trangere enn nødvendig? Hvis du ville bli kvitt BHen på natta? Ang tungpusten har jeg ingen tips...

Back
Topp