Tungt å jobbe!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Syntes det ALLEREDE er skikkelig tungt å jobbe,!! Jobber som ass kjøkkensjef i tillegg er det julebordtia og det gjør ikke saken bedre. Sleit skikkelig på jobben i dag jeg heller ikke fortalt noen på jobben om graviditeten for jeg syntes det er litt tidlig. Uff, klage tråd...
Flere som syntes det er et slit på jobb for tiden?

Jeg synes det var utrolig slitsomt på jobben. Jeg jobber som miljøterapeut på skole og SFO....jeg kjente at jeg hadde kortere lunte med barna. Jeg ble så sliten og stressa i hodet når ungene kom og maste og maste og maste. Egentlig er jeg jo veeeeeldig tålmodig med dem. Hadde lyst til å sette meg ned og grine flere ganger.

ja jeg og syns det er veldig slitsomt å jobbe, men har heller ikke sagt noe på jobben enda.. så får bare holde ut...
jeg er butikksjef i en grei stor butikk... og skal og ta meg av hus og hjem og to jenter og ikke minst en gubbe når jeg er ferig på jobb og,..,. jobben er ikke alt.... men jeg får holde ut til jul... så blir det kanskje litt sykemelding på meg... da kan jeg ta papirarbeidet hjemme i fred og ro:)

Har nettopp hatt to nattevakter. Jobber som sykepleier på sykehus. Det var to tunge netter. Kjenner kroppen ikke er helt som den pleier. Men er jo ikke rart det er tungt å jobbe, er jo de tre første mnd det skjer mest i kroppen og. Sist jeg gikk gravid jobbet jeg 100 % de tre første mnd, også jobbet jeg 60 % resten av sv.skapet. Tror jeg prøver å få bort nettene etterhvert, for det er verst :(  

Jeg og synes det er tungt å jobbe. Forrige svangerskap jobbet jeg fult helt frem til permisjonen, men da hadde jeg jo bare meg å tenke på når jeg kom hjem fra jobb, så da var det å legge seg på sofaen hver ettermiddag.

Denne gangen går ikke det, da det er en 3 åring som og krever sitt av mammaen sin da hun kommer hjem fra jobb. Sambo er kjempe snill og tar han med seg på ting, så jeg kan få hvile, men allikevel er samvittigheten min dårlig.