Tungt å jobbe!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Syntes det ALLEREDE er skikkelig tungt å jobbe,!! Jobber som ass kjøkkensjef i tillegg er det julebordtia og det gjør ikke saken bedre. Sleit skikkelig på jobben i dag jeg heller ikke fortalt noen på jobben om graviditeten for jeg syntes det er litt tidlig. Uff, klage tråd...
Flere som syntes det er et slit på jobb for tiden?

Jeg synes det var utrolig slitsomt på jobben. Jeg jobber som miljøterapeut på skole og SFO....jeg kjente at jeg hadde kortere lunte med barna. Jeg ble så sliten og stressa i hodet når ungene kom og maste og maste og maste. Egentlig er jeg jo veeeeeldig tålmodig med dem. Hadde lyst til å sette meg ned og grine flere ganger.

ja jeg og syns det er veldig slitsomt å jobbe, men har heller ikke sagt noe på jobben enda.. så får bare holde ut...
jeg er butikksjef i en grei stor butikk... og skal og ta meg av hus og hjem og to jenter og ikke minst en gubbe når jeg er ferig på jobb og,..,. jobben er ikke alt.... men jeg får holde ut til jul... så blir det kanskje litt sykemelding på meg... da kan jeg ta papirarbeidet hjemme i fred og ro:)

Har nettopp hatt to nattevakter. Jobber som sykepleier på sykehus. Det var to tunge netter. Kjenner kroppen ikke er helt som den pleier. Men er jo ikke rart det er tungt å jobbe, er jo de tre første mnd det skjer mest i kroppen og. Sist jeg gikk gravid jobbet jeg 100 % de tre første mnd, også jobbet jeg 60 % resten av sv.skapet. Tror jeg prøver å få bort nettene etterhvert, for det er verst :(  

Jeg og synes det er tungt å jobbe. Forrige svangerskap jobbet jeg fult helt frem til permisjonen, men da hadde jeg jo bare meg å tenke på når jeg kom hjem fra jobb, så da var det å legge seg på sofaen hver ettermiddag.

Denne gangen går ikke det, da det er en 3 åring som og krever sitt av mammaen sin da hun kommer hjem fra jobb. Sambo er kjempe snill og tar han med seg på ting, så jeg kan få hvile, men allikevel er samvittigheten min dårlig.
Derfor spurte jeg om muligheten for å jobbe 50%, og det fikk jeg. Så da jobber jeg halve dager, og kan gå hjem og sove litt før jeg henter guttungen i bhg. Dette er den første helga hvor jeg og har hatt litt overskudd til å finne på noe! Så håper på å kunne jobbe halvt så lenge formen er som den er nå. 

Helt enig, er veldig tungt. Men er så sta, så jeg SKAL klare de siste 3 ukene før jeg skal ha ferie :)) Kjenner fibron og bekkenet ikke er helt enige med viljen da.... så da er det godt jeg har en super leder på jobb som tilrettelegger som best hun kan og lar meg slappe av på sofaen mellom slagene.

så langt er jeg kjempestolt av meg selv, for jeg ble allerede første svangerskap forespeilet å bli sengeliggende fra dag 1 (klarte da 50% jobb til uke 19). Og denne gangen har jeg klart 100% til uke 11 (om jeg holder ut til ferien)

Det verste er å komme seg opp og avgårde tidlig om morgenen! Har merket de siste dagene at jeg er helt forferdelig kvalm og svimmel ca en halvtime etter at jeg har stått opp og det gjør ikke saken noe bedre at jeg har en liten snuppe som også skal gjøres klar.. sambo drar på jobb når vi står opp så jeg er alene om alt.. håper ikke kvalmen blir verre! Hjelper så langt å få i meg noen kjeks før frokost..

På jobb har jeg merket at jeg har kortere lunte.. er lærer så det sier jo sitt hvem mitt temperament går ut over:p

Er "heldigvis" 100% sykemeldt så er på en måte glad jeg slipper å jobbe nå i all julestresset som begynner.
Skulle mer enn gjerne vert på jobb, da dagene begynner å bli laaaaaaaaaaaaange.
Men føler virkelig med dere som er på jobb, å må si jeg beundrer dere som klarer å jobbe virkelig!

Back
Topp