tungt å gå på jobb?

Jeg har fått 20% sykemelding og det har hjulpet mye! Forrige svangerskap ble jeg fult sykemeldt fra uke 17 pga bekkenet, og det er mitt verste mareritt. Drømmen er å holde ut i jobb til permisjonen starter, men regner med å gradere mer etterhvert :happy: Snakk med legen din om du syns det er tungt så finner dere en løsning som passer deg! Å være fult sykemeldt kan gå hardt utover psyken og gjør ventetiden forferdelig lang, så jeg vil anbefale deg å jobbe noe dersom det lar seg gjøre :happy:

Jeg blei sykemeldt 100% fra 17. september til midten av november, fordi jeg var så dårlig og sliten... Er nå 50% sjukemeldt fram til fredag, etter det skal jeg tilbake på jobb i fulltid :) Kvalmen har roet seg og jeg merker energien har kommet tilbake! Så letta! er 16+1 i dag:Heartred

Jeg er i 50% svangerskaps permisjon pga de hadde ikke mulighet til å ha 100% tilrettelegging i stillingen min :joyful: Hjelper mye å jobbe halv dag :rolleyes:

Her går det litt opp og ned. Dagen i dag har vært veldig tung på jobb. Så trøtt og ufokusert. Ikke vært trøtt på samme måte før jeg ble gravid, men det må nok litt mer til før jeg vurderer sykemelding altså :wacky:

Etter jeg var forkjølet en uke satt trøttheten i kroppen så nå er jeg 50% sykemeldt i 2 uker, det hjelper masse!

Jeg synes det er tungt, men tar godt med sittepauser og tar dag for dag :) har heldigvis bare 80% stilling og går i turnus med dag og kveld, så får litt pause innimellom. Passer på å bruke fridagene til å slappe av. Er utrolig viktig for meg å holde meg i jobb. Var gradert (mer og mer) sykemeldt fra uke 20 sist, og syntes det ble en veldig lang ventetid og jeg la på meg mye fordi jeg bare satt i ro.

Back
Topp