Tungpustet

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Flere som sliter med tyngre pust ? Har siden i dag hatt tyngre pust , veldig slitsomt men blir vel slik når det blir mindre plass der inne . Er veldig tett i nesen hjelper ikke akkurat :angelic:
 
Ja jeg sliter veldig med pusten når jeg er gravid. Jeg har astma og har den under kontroll, men i alle svangerskapene så har jeg vært avhengig av astma medisin for å ha pust til de daglige tingene:banghead:
 
Ja er tungpustet her også (29+6). Våknet akkurat og var redd jeg hadde fått lungebetennelse så tungt det var å puste:sorry:. Hjalp heldigvis å sette seg opp. Merker det også svært godt i trapper og i oppoverbakker. Nesten slik jeg vurderer lungefysjo.
 
Ja er tungpustet her også (29+6). Våknet akkurat og var redd jeg hadde fått lungebetennelse så tungt det var å puste:sorry:. Hjalp heldigvis å sette seg opp. Merker det også svært godt i trapper og i oppoverbakker. Nesten slik jeg vurderer lungefysjo.
Ja . Fikk nesten litt panikk i går , var veldig tungt også 29+6
 
Absolutt! Gikk i en trapp på jobben her om dagen og pårørende jeg var med spurte om det gikk bra med meg :hilarious: nå begynner magen så vidt å syntes under scrubsa så det blir litt lettere for folk å skjønne hvorfor jeg puster som er hvalross ;)
 
Back
Topp