Tungpustet

moonpie<3

Flørter med forumet
Er uke 21 nå, og har begynt å bli ekstremt tungpustet. Er sånn at jeg må fylle lungene helt innimellom for å få nok luft:'( Andre som har det sånn?

Leste at det var helt normalt nå som det begynner å bli trangt inni der. Selv har jeg ikke opplevd det enda, men greit å vite slik at man ikke blir skremt av det :) er førstegangs og føler det er såå mye jeg ikke har peiling på angående svangerskapsplager ++...

Eg ble tungpustet av og gå opp trappen hjemme.Ble kjempe svimmel av det og store anstrengelser.Eg havna på sykehuset og kom ut med 2 forskjellige astma medesiner..Eg har hatt astma når eg var mindre så om du har hatt det før hadde eg sjekket det :)
Trenger ikke og være farlig og bli tungpustet, men bedre og sjekke det hos legen enn og være usikker.

Er helt normalt. Kommer av den økende blodmengden og etter hvert at fostret skviser tarmer og innvoller oppover :)

Formen er opp og ned. Men blir veldig mye fortere rød i ansiktet og sliten av ingenting.

Blir veldig lett tungpustet, er ett ork å gå opp trapper. Men er vel helt normalt det også.

Er uke 21 nå, og har begynt å bli ekstremt tungpustet. Er sånn at jeg må fylle lungene helt innimellom for å få nok luft:'( Andre som har det sånn?
Ja, og verre blir det vel:-O plages med pusten fra før, så er ikke spesielt artig å slite ekstra mye med en kulemage:-D

Puster og peser som en tulling, opp fem trappetrinn og høres ut som om jeg skal falle om og dø når som helst :woot:
Men legen sier at det er normalt, så da stoler jeg på han. Selv om han måtte prøve å skjule at han fniste litt når jeg skulle slenge meg opp på undersøkelsesbenken og ble andpusten av det :laughing002

Trener en del, men er for det tung pustet :p puster å peser veldig i flekkene, blir bare verre og verre for hver uke som går :rolleyes:

Jeg også er tungpustet av noe så smått som trappegåing.. Med astma er jeg spent på hvordan dette skal gå :rolleyes:

Back
Topp