Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat gått inn i uke 22 og føler meg mer og mer tungpustet! Startet i grunnen forrige uke!Er uke 21 nå, og har begynt å bli ekstremt tungpustet. Er sånn at jeg må fylle lungene helt innimellom for å få nok luft:'( Andre som har det sånn?
Ok. Samme som meg da. Da er det sikkert normaltAkkurat gått inn i uke 22 og føler meg mer og mer tungpustet! Startet i grunnen forrige uke!
Ja, og verre blir det vel:-O plages med pusten fra før, så er ikke spesielt artig å slite ekstra mye med en kulemage:-DEr uke 21 nå, og har begynt å bli ekstremt tungpustet. Er sånn at jeg må fylle lungene helt innimellom for å få nok luft:'( Andre som har det sånn?
:--( ånei... merker at trappene nesten begynner å bli trening... heheJa, og verre blir det vel:-O plages med pusten fra før, så er ikke spesielt artig å slite ekstra mye med en kulemage:-D
Akuratt sånn føles det! Som skikkelig dårlig kondis:--(Godt jeg ikke er alene om å være mer tungpustet Trodde jeg var blitt i dårlig form