Tungpustet?

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Jeg har siden igår vært tungoustet. Eller, har gått fra at igår var det vondt ved dypt innpust, til at det idag føles som om jeg er konstant anpusten, samtidig som dype innpust er ubehagelige. Jeg hoster, har konstant hodepine, men tror ikke jeg har feber. Svimler mye, men tror det kan være på grunn av nevnte tungpusthet.. Leddsmerter som vanligvis er i kroppen er også forverret en del..

Jeg skal ringe og bestille en legetime imorgen, men erfaring sier at det kan ta noen dager. Noen som har tips til meg i mellomtiden?

Hva kan det være? 
Hva kan jeg gjøre for å gjøre det bedre, med unntak av smertestillende? 

Jeg overlever dagene, igår lå jeg flatt, men idag har jeg vært på både jobb og sommerfest i barnehagen.. Ettermiddagen har derimot vært fæl..

første jeg tenkte var lungebetennelse

Jafseslafsaslappfis skrev:
første jeg tenkte var lungebetennelse

Har lest litt om symptomer, og kan sikkert minne om atypisk i såfall? Har ikke feber tror jeg, og i såfall ikke MYE feber.. 

Fanden.. Lungebetennelse hadde jo vært effing perfect akuratt nå, tre uker før bryllupet..

Ring i mårro klokko halv 9, sei da haste, og du får time på dagen ;)

God bedring foresten ;)

Åe, e da berre 3 veke igjenn!!!!! Eg må nok stilla i dongri, eg kjem nok ikkje på butikkjen

*UtspyttaLaban* skrev:
Ring i mårro klokko halv 9, sei da haste, og du får time på dagen ;)

God bedring foresten ;)

Åe, e da berre 3 veke igjenn!!!!! Eg må nok stilla i dongri, eg kjem nok ikkje på butikkjen

Ja.. Tre veker..... Intensivkurs JATAKK!! Når brodern hadde lungebetennelse så va an sjuke i fem veker O.o

Back
Topp