Tungpustet ved kynnere

Ikke i bruk1

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
er i uke 25+6 i dag med tvillingene og har i flere uker blitt skikkelig tungpustet når jeg får kynnere. Helst om jeg ligger. Andre som har det slik? Er det fordi det er trangt inni der, at det presser på lungene?
 
Ligger du på rygg eller på siden? Fysio spurte om jeg var begynt å bli svimmel når jeg la meg på ryggen, men har ikke merket noe til det enda. Tror det er pga magen presser på hovedpulsåren. Det beste skal visstnok være å ligge på venstre side (mtp fordøyelsen + blodomløpet).

Du merker vel slike ting raskere enn oss med bare én:)
 
Ligger du på rygg eller på siden? Fysio spurte om jeg var begynt å bli svimmel når jeg la meg på ryggen, men har ikke merket noe til det enda. Tror det er pga magen presser på hovedpulsåren. Det beste skal visstnok være å ligge på venstre side (mtp fordøyelsen + blodomløpet).

Du merker vel slike ting raskere enn oss med bare én:)


Nei, det kommer uansett hvilken side jeg ligger på :hilarious: Skikkelig ubehagelig. Men regner med det er fordi det har begynt å bli ganske fullt inni der :)
 
Jeg har det slik når jeg sitter i reclineren min :grumpy: så nå er det å ligge evt sitte ordentlig på spisestol i stua
 
Bare sniker litt, ikke gravid men jeg hadde mye kynnere fra uke 15 til jeg fødte og var tungpusta hver gang. Fikk beskjed om at det var normalt :)
 
Back
Topp