Tungpusten..normalt??

løven

Glad i forumet
Jeg har de siste 2-3 ukene vært forferdelig tungpusten, jeg er ikke spesielt stor og en vant til å trene og gå lange turer med bikkja. Jeg syns dette er veldig ubehagelig, spesielt tungt er det når jeg ligger på ryggen (noe jeg prøver å unngå)[:@]
Er det andre som har følt det slik?????

Jepp, jeg hadde det også sånn. [&:]Jeg vet ikke om det er den lille som forårsaker dette. Lå bestanding på siden å sov. Fikk ikke til å ligge på rygg, føltes som hele magen var på tur opp i trynet. Håper det går bedre etterhvert![:D]

Syns egentlig at det litt ubehagelig å ligge på siden også jeg, føler at noen klemmer ut lufta i lungene mine...
Vil jeg gå slik resten av sv.skapet tro? Peser jo som en hval bare jeg går for å hente posten [&:].

Ja nettopp, det gjør jeg også.... Alt er et ork, en liten tur til butikken så blir jeg tungpusten og peser.... Må høre med lege tror jeg, har jo ikke stor mage enda....[8|]

Det er slik for alle når en kommer litt på vei! Men forskjellig grad fra person til person... Er sånn på meg også... kroppen bruker mer oksygen!

OK, da får jeg vel bare gå sånn da..[:(] he he.
Jeg har også lavt under trykk, er på 55....Får ta det litt med ro kanskje [:)]

Tusen takk for svar[:D][:D][:D] klem..

Jeg ligger på 100/50.. Det er litt for lavt sier legen.. Jeg blir sliten av det meste jeg også! Å jeg er ikke så langt heller.. [:'(]

jeg blir fort sliten jeg og. ned trappa og jeg puster og peser. blodtrykket mitt er blitt for høy. 132/98... legen vurderte og legge meg inn. men det finner vi ut av om skjer på tirsdag... så du blir tungpustet selvom du har høyt blodtrykk....

det kan hende. men kan også tyde på svangerskapsforgiftning.... derfor han da vurderer og legge meg inn i tillegg til urinveisinfeksjon som ikke blir borte og eggehvite... hehe... endrer det seg ikke, kan ho bli tatt før og. nei det er ikke lenge igjen.. gleder meg. hehe.

ja. sant det... kommer jo ann på hvor ille det er... får ikke lov og gjøre noe... kjedelig detta... ikke handle en gang. og jeg flytter om tre uker... hehe. men det ordner seg...

Det er bra at det er fler som har det sånn. Godt å kunne skrive inn når det er ting man bekymrer seg for, får mange gode svar fra andre med erfaring.....

Kjempe flott[:D][:D][:D][:D]

hei.jeg har det akkurat likedan. tror det er litt pga vektøkning (6kilo) og så skal du jo pumpe blod til 2.helt vanlig at kroppen sparer litt krefter til andre ting[:)]

Jeg merker det godt på pusten nå. Spesielt om natta, har våknet et par ganger med panikkfølelse der jeg ikke føler at jeg får puste. men det er vel het normalt siden den lille opptar mye av plassen nå, og presser det meste oppover.

Back
Topp