tungpust

mamma bente

Elsker forumet
hei.
E de fler enn mæ som synes de e tungt å pust?
Når e de babyen begynne å sig ned i bekkenet. Ska bli godt å pust igjæn[:-]

synes ikkje det er tungt å puste slik i det vandlige, men eg kjenner at puste/kondisen ikkje er helt det samme. kjenner eg blir masse fortere tungpusten når eg går i motbakke 

litt tungpustan her ja.. men det går no greitt...
spring itj rundt så my læll.. hoho[:D]

Kjenner at det e vanskelig å puste her ja,til og me når eg ligger på sofaen/sengen eller sitter oppreist.Blir lettere andpusten når eg går og føler meg vertfall gåen etter å ha gått i rapper.Kje lenge igjen no til beibien kommer heldigvis,då blir det nok en annen dans :-) Gleder oss veldig no. Lykke til alle sammen

Kjenner godt at jeg blir fortere anpusten. Ikke plagsomt enda i og med at bekkenet begrenser bevegeligheten min.

Blir fort anpusten av å gå i oppoverbakker og trapper men merker ikke noe til tyngre pust sånn utenom det.

Tungpustet som bare det... føler meg skikkelig utrent! Får også noe utrolig med melkesyre i beina når jeg går i trappa. To trinn er nok! Sikkert dårlig med blodgjennomførsel...

ORIGINAL: Mayajenta

tungt å puste når jeg ligger[;)]
har litt av d æ å ja, kan vær slitsomt

jeg er ikke direkte tungpusten enda jeg, men jeg sliter en god del med det at jeg har astma, blir ofte tett å d blir nokk verre etterhvert... kan jo ikke bruke ventoline når jeg er gravid[&:]

Back
Topp