Tungpust

Førstegangsijuni

Forelsket i forumet
Flere enn meg som kjenner seg tungpust? Hører meg selv puste og pese selv når jeg ligger å slapper av på sofaen, og hjertet hamrer så hardt at jeg ikke klarer å tenke på annet! Ikke typisk hjertebank, men synes det dunker fortere og hardere enn før!

Ja, veldig slitsomt. Når jeg skal opp trappene på jobben høres det ut som om jeg har deltatt i maraton når jeg når toppen...

Ja, definitivt. Skal ingenting til før jeg setter i gang. Ei som ringte meg en dag lurte på om jeg var ute å løp, men måtte svare som sant var at jeg bare hadde vært ute med søpla. Cirka 50 meter å gå og to trappetrinn...

Jepp! Høres ut som jeg har løpt maraton selv om jeg bare har henter rent tøy på vaskerommet i første etasje ;)

Ja, det er bare litt bevegelse som skal til! Føles som jeg har verdens dårligste kondis :)

Flere enn meg som kjenner seg tungpust? Hører meg selv puste og pese selv når jeg ligger å slapper av på sofaen, og hjertet hamrer så hardt at jeg ikke klarer å tenke på annet! Ikke typisk hjertebank, men synes det dunker fortere og hardere enn før!

Ja dette har jeg og, skikkelig slitsomt og irriterrende! Er sikkert pga det økte blodvolumet vi har nå. Puster og peser som en gal etter dusjen, trapper og bakker spes..

Definitivt!
Jeg fikk beskjed om at tung pust er er av symptomene på jernmangel, så håper pusten kommer seg snart! :p

Ja! Har vært litt bekymret den siste uka, for jeg får noen anfall av tungpustethet når jeg er helt i ro som er veldig ubehagelige. Hadde ikke noe sånt sist, og trodde det eventuelt kom senere. Høres ut som det er normalt da :)

Ja! Har vært litt bekymret den siste uka, for jeg får noen anfall av tungpustethet når jeg er helt i ro som er veldig ubehagelige. Hadde ikke noe sånt sist, og trodde det eventuelt kom senere. Høres ut som det er normalt da :)
Ubehag at det skal resultere i anfall da! Håper der bedrer seg for deg!

Veldig plaget her også men viste seg at jeg hadde ganske lavt jernlager og det hjalp å begynne med jerntabletter. Ikke sikkert det er det hos deg, men sjekk HB hos lege :)

Blir anpusten når jeg springer opp trappene til tredje etasje på jobb.. Puster og peser!
Samboer lo av meg i kveld når jeg leste høyt om fødsel og slikt, for jeg ble helt andpusten:p

Jeg føler at det er tyngre å puste om kvelden spesielt.. Men magen har jo blitt ganske stor (var kanskje samme strl i uke 28-30 med storebror, nå er jeg bare 22). Så tror magen presser litt opp på lungene når jeg ligger..

Back
Topp