Tungpust

Annmai

Betatt av forumet
Mailykke <3
Ja, er det noen andre som sliter med det? Føler det generelt sett er tyngre å puste, både i hvile og aktivitet. Noen ganger må jeg bare bøye meg over noe slik at trykket i magen letter litt. Kan føles ut som om jeg kveles innimellom. Føler det er tidlig, men fått beskjed om at det ikke er unormalt. Bare utrolig ubehagelig.

Noen andre med samme/lignende plage?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ha, ha, har det samme selv :) fikk det tidlig og venninner flirer av meg i tlf når jeg puster så tungt uten å gjør noe særlig. De spør alltid om jeg har sprunget eller noe, og når jeg sier nei, så flirer de av meg for de synes det er så morsomt at jeg blir tungpustet uten videre :P

Samme her å....føler meg generelt tyngre i kroppen og tyngre å gjøre ting, er mye tett og puster tungt....anslås å være rundt 80-85, røyka hele livet å muligens astma og kols.....:-P slik føles det innimellom iallfall;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har veldig pipende pust. Legen har lyttet på lunger, men finner ingenting der. Men det piper skikkelig når jeg puster, er så gale at jeg våkner på nettene fordi jeg "snorker" med brystet :p

Jepp, som en kolspasient her også. Skal INGENTING til før jeg puster og peser.

Puster tyngre når jeg er i bevegelse som å gå i trapper noen etg. Har måttet holdt meg mer i ro id et siste, så har ikke merket så mye til det nå...

Oh yes! Ligger i skrivende stund å puster og peser på sofaen :p Får til tider en vill hjertebank også, synes det er ubehagelig..

Glad jeg ikke er alene om det! Men trist at vi må ha det slik :/

Heldigvis ikke slik hele tiden men jeg høres ut som en alvorlig kolsrammet etter et lite tak. Som å gå opp trappen til 2. etasje feks :p

følte meg ikke spesielt spenstig når jeg gikk bak og kavet i snøen etter kjæresten i dag og pustet og peste som bare det...

Når jeg er ute og går, så går jeg nesten like seint som en skilpadde! Med mindre det er nedoverbakke da ;) Skal ingenting til før jeg hiver etter pusten.. Jeg har alltid gått veldig fort, så det er uvant at samboer går foran meg plutselig og glemmer meg :p Blir også veldig tungpustet på nattestid, og ellers når jeg bøyer meg/gjør husarbeid osv... Skal ikke være enkelt ;)

Er minde plass til alt Nnet i kroppene våres nå. Så det blir "vanskelig" å puste framover:-)

Er dere også tette? Jeg har vært "forkjølet" siden jeg ble gravid, ma'en sier at jeg begynte å snorke også da, og ganske kraftig :P

Er skikkelig tungpustet i dag:-/ sliter for å få trekkt pusten skikkelig:-/ ubehagelig..:(

Jeg har det også! Det dukker plutselig opp som om jeg har løpt 3km og gisper etter luft. Dette skjer mye når jeg snakker og går samtidig:smiley-ashamed005

Ja, jeg er så tungpustet at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.

Har også vansker med å puste om natta. Ligger høyt hevet med hodet nå, ellers så får jeg et enormt press på lungene, og jeg hiver etter pusten. Høres ut som jeg har astma-trøbbel igjen.

Blir fort andpusten når jeg går også. Spesielt i motbakke.

Haha, her har jeg begynt å hoste i tillegg. Tørrhoste og tungpust er en veldig god kombi :p

Back
Topp