Tunglært...

Tljohan

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle legge ut ett magebilde, men får bare beskjed om at filen er for stor... Hva gjør jeg galt?? Fatter jo null jeg... hehe [:D]

ORIGINAL: ~Mirabell~

laster du den først opp i photobucket eller lignende?

hahaha nå fatter jeg enda mindre.. Nei trykket på linken nederst på siden hvor det står "klikk her for å laste opp!"

Porblemet er at filen er over 200 kb. Jeg pleier bare å åpne bildet i paint og redusere størrelsen, og så lagre det igjen. Man kan gjøre det på 1000 andre måter også, men jeg synes dette var enklest å forklare. 

Og jeg pleier å gå inn på photobucket.com eller imageshack.com. Der kan du velge størrelse på bildet, jeg pleier å velge 320*240 og så trykker jeg "upload". Når bildet er ferdig lastet opp så kommer det opp flere "koder"(type linker). Jeg bruker da den som heter "direct link" og begynner på "http:......." Kopier den linken og lim den inn i innlegget, deretter markerer du linken og trykket på den knappen her i innlegget som heter "image". Hos deg er det kanskje bilde av en gul konvolutt. Du kan også trykke på "image"- knappen først for deretter å lime inn koden mellom""

Tusen takk for hjelpen, tror jeg har fått det til nå [:D] [:D]

ORIGINAL: Tljohan

Tusen takk for hjelpen, tror jeg har fått det til nå [:D] [:D]

Flink![:D]

Back
Topp