Tunge uker

Maispire19

Blir kjent med forumet
Da måtte jeg kaste inn håndkleet. 100% sykmeldt i 2 uker. Har kastet opp alt som har gått ned siden i natt. Håper jeg blir bedre snart så jeg kommer meg tilbake på jobb! Gleder meg til disse ukene er forbi :wideyed:
 
Huff, det høres ikke noe godt ut.
Sender deg en stor klem . Håper at det blir bedre med litt ro.
God bedring ❤️
 
God bedring, ble sykemeldt i 4 uker nå pågrunn av kvalme, hatt hyperemesis gravidium med begge mine to, så legen mente at det bare var å sykemelde lenge av gangen, så eg slapp å komme tilbake for ny. Men streng beskjed om å ta kontakt før ny time om eg blir dårlige eller går ned 4kg eller mer :)
 
Takk dere:Heartred ikke noe særlig dette. Fikk beskjed om å stresse ned, men ikke så enkelt med 2åring i hus. :whacky011
 
Uffda, god bedring. Vært sykmeldt i 3 uker jeg, og det ble forlenget i dag ettersom at jeg har blitt enda dårligere. Måtte det bli bedre snart for oss alle [emoji173]️
 
Jeg er også sykmeldt pga kvalme nå. Sympatiklem til alle dere som har det jævlig. Jeg spyr, skjelver og fryser når det står på som verst.
 
Huff masse god bedring til dere. <3 hvor langt er dere på vei og når kom kvalmen?
 
Jeg er heldigvis mye mindre kvalm nå, men er avhengig av å sove til jeg våkner av meg selv, hvis ikke kommer morgenkvalmen. Vekker mannen når han skal på jobb, kjenner jeg er uggen, sover videre etter han har dratt. Totalt sover jeg i nesten 11-12 timer. Er mest sliten om dagen, kjempedeilig uten så mye kvalme. Men får litt noia av å miste symptomer. You just can't win :hilarious: Kvalmen kom 8 dpo :hungover:
 
Off god bedring:)
Føler med deg. Skal til legen på mandag og blir nok sykemelding pga mye oppkast døgnet rundt..
 
Back
Topp