Tunge pupper

Kastela

Elsker forumet
August 2018
Er det bare meg eller er det flere som opplever at puppene er sykt tunge og vonde når man bøyer seg frem uten bh?

Merka plutselig at det var ikke bare ubehagelig men vondt. [emoji15]

Ja veldig også. Innimellom kjennes det ut som jeg har melkespreng [emoji230]

Hver morgen når jeg "spretter" utav sengen så sier jeg au og må holde meg på puppene. Hver gang! :p føles ut som melkespreng ja

Haha Ja! Fått kommentarer på at de har blitt større og jeg har fake fra før av [emoji23]

Ja, hatt det siden uke 4. Spesielt når jeg tar av meg bh'en og står opp fra sengen.

Jeg har jo merka at de har vokst litt og at de strammer litt men merka først nå at det gjør vondt. Har tydeligvid glemt følelsen av melkespreng [emoji23][emoji23]

Jeg sluttet å gå med bh en måneds tid før jeg ble gravid, og har aldri før vært så lite plaget med puppene i begynnelsen av et svangerskap som nå. Bittelitt ømme å ta hardt på, og en del større enn vanlig, men ikke noe vonde.

Ikke vondt heldigvis, men ømme :)

Stikker litt i de innimellom! Men de er kjempeømme! Kan nesten ikke komme borti de, er vondt å sove på magen i senga [emoji23]

Ømme her og, og plutselig blitt mye fyldigere på bare noen dager:p

Ømme her også, ja. Og så har de vokst! :o
Passer ikke i noen av bhene mine lengre, så må gå uten :p

Herregud ja. Men så har jeg gått fra å ha nesten flatt bryst uten BH til rimelig OK pupper på kort tid :P

Hadde verdens minste pupper før jeg ble gravid, så nå er de vel nesten normalstørrelse :D

De er utrolig ømme, men føles ikke tunge.

Fikk mye større bryster sist svangerskap, så blir vel likt denne gangen og.

Back
Topp