Tunge løft

LilleMagen

Flørter med forumet
Hei! Har letet på nettet, men finner ikke mye fornuftig rundt dette. Hvorfor skal vi ikke løfte tungt? Vi ordner alltid ved for neste vinter i denne tiden, og jeg har litt lyst til å være med denne gangen også[;)] men min jobb er å bære trærne til hengeren, og dette er veldig tungt... Bør jeg la vær?

Tror ikke dette er tiden for å bære trær![;)] Vet ikke helt hvorfor, men tenker litt at ryggen har nok belastning, er litt framtung for tiden, så blir litt annerledes tungt for ryggen enn om det bare var ekstra kg også! Dessuten er det greit å tenke på bekken, som er løsere nå enn til vanlig.. Jeg ville ikke jobbet med veden nå, heller ta det neste år![:)]

Det eneste jeg vet er at man kan godt bære det man er vant til. Men trær hadde jeg holdt meg unna.
Bærer snuppa ned trappene noen ganger og hun veier ca 17 kg nå.

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Det eneste jeg vet er at man kan godt bære det man er vant til. Men trær hadde jeg holdt meg unna.
Bærer snuppa ned trappene noen ganger og hun veier ca 17 kg nå.
Jepp, har man klart å bære 20 kg hele svangerskapet kan man bære det nå også, men vær oppmerksom på om du skulle få smerter osv.
Har du ikke bært tyngre enn en melkekartong de siste månedene så skal du ikke begynne å bære trær nå.

På den annen side - det er få menn som klarer å bære et tre, selv min "verdens sterkeste" pappa må bruke vinsj for å dra et tre noen meter, så enten er det veldig små trær det er snakk om eller kortere stokker? Eller er det ferdig kappet?
Størrelsen har jo alt å si her - er det snakk om 2 kgs vedkubber eller 50 kg heltrestokker?

Back
Topp