Tunge løft

Friluftsmor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Junilykke 2020 ♡
Jeg kan sikkert Google dette til den store gullmedaljen, men det er ikke like koselig. Hehe.

Hva er liksom "regelen" på det? (Kommer til å Google litt da).

Jeg jobber som leder i et stort varehus, der gjør jeg en del tunge løft når jeg feks plasserer være. Det er tredemøller, vektskiver, vektkofferter, kajakker osv.

Jeg har også en 3åring på 15kg jeg ofte bærer på.

Bør jeg prøve å holde meg litt unna på jobb og si jeg har vondt i ryggen? Hehe. Eller kan jeg bare kjøre på som vanlig?
 
Du fortsetter som vanlig når du er gravid. Det vil si at dersom du er vant med å løfte så er det greit, men dersom du ikke hadde vært vant til det så er det ikke noe du skulle begynt med nå :)
 
  • Liker
Reactions: KML
Du fortsetter som vanlig når du er gravid. Det vil si at dersom du er vant med å løfte så er det greit, men dersom du ikke hadde vært vant til det så er det ikke noe du skulle begynt med nå :)

Ja ikke sant. Lytte til kroppen?

Jeg løfter tungt og jobber raskt og effektivt på jobb. Stresser veldig mye, så er vel heller stressnivå jeg må jekke ned, det er ikke negativt stress da. Hehe. Jeg liker å ha mange baller i lufta og løpe rundt.
 
Jeg å løfter mye tungt. Og i de 2 tidligere svangerskapene mine så har kroppen selv gitt beskjed om når jeg har måtte roe ned :happy:
 
Back
Topp