Tunge løft

Jeg har løftet litt på yngstemann, han veier 22kg. Det resulterer egentlig bare i enda vondere bekken og kynnere, så jeg tar det som et tegn på at kroppen min vil ikke det så mye mer :p

Jeg løfter alt fra 5-30 kg på jobb. Å jeg kjenner jeg må begrense meg på de tyngste løfta, ellers klarer jeg nesten ikke å bevege meg etter jobb :(
Med begynnende bekkenløsning så er ikke det så lurt å løfte så tungt kjenner jeg..

Jeg løfter alt fra 5-30 kg på jobb. Å jeg kjenner jeg må begrense meg på de tyngste løfta, ellers klarer jeg nesten ikke å bevege meg etter jobb :(
Med begynnende bekkenløsning så er ikke det så lurt å løfte så tungt kjenner jeg..
Jeg har løftet litt på yngstemann, han veier 22kg. Det resulterer egentlig bare i enda vondere bekken og kynnere, så jeg tar det som et tegn på at kroppen min vil ikke det så mye mer :p
Da antar jeg at kroppen sier ifra når det er nok :)

Jeg løfter også Jr (15-16kg), bærer ham rundt etc.

I dag har jeg vært på tur alene med han og måtte bære han i Manduca bæresele på ryggen en times tid. Gikk helt fint. Pratet med noen som er flinke med bæring og de sier at det hele kommer an på hvor sterk man er og om man er frisk. Mange gravide som har bært mer enn dette også uten problemer. Bare husk å bære riktig og ikke minst kjenne signalene fra kroppen og gi seg mens leken er god ❤️

Last edited:
Back
Topp