Tunge løft?

Shanett

Glad i forumet
Hvor tungt regnes det som tunge løft?Å hvor farlig er det egentlig?Sist jeg var gravid,løftet jeg fulle bruskasser til langt over hode da jeg var i 6.-7. mnd..
Å i ste glemte jeg at jeg var gravid(emoticon ) ,og løftet på scooter'n.. Er det mulig liksom..

Gynekologen min sier at det ikke er så farlig som man tidligere har trodd. Du kjenner det på kroppen når det blir for mye, er du vant til tunge løft, så kan man fortsette å leve som normalt - innenfor rimelighetens grender naturligvis. Jeg glemmer meg også innimellom og løfter på gutten min, han veier 18 kg. Er så vant til å gjøre det, at det er lett å glemme! Det går sikkert helt fint!

Vant og vant..Er ikke hver dag jeg løfter på en snøscooter..Men tunge løft er ikke noe ukjent for meg:)

Så lenge formen din er god (ikke blir svimmel eller det merkes i magen) skal det visst ikke være farlig å løfte. Jeg har en jobb det blir mye løft uten at jeg tenker meg om, så jeg prøøøver å begrense det litt, men det er vanskelig når man jobber med mennesker.

Back
Topp