TUNGE bryster

FKHFrøken

Glad i forumet
Er det andre som er plaget med veldig TUNGE bryster her inne?
Jeg e veldig plaget med dette, har prøvd ut mang forskjellige bher, men ingen gjør nytten[:@]. Har brukt mange penger på bher som har vært gode når eg har prøvd dem på i butikken, men når jeg begynner å bruke dem gjennom en hel dag så er det et sant helvete. Sorry ordbruket.
Når jeg holder di opp med hendene er det ikke så vondt tungt for å si det sånn, hadde eg kunnet så hadde eg sikkert ville hatt en til å gå bak meg og holde dem oppe for meg[&:][;)]. Samboeren min tilbude seg faktisk å holde dem oppe for meg i morgen når jeg skal på jobb igjen i morgen[;)]. Hehe....

Men tilbake til det eg lurer på.

Har dere noen tips på gode bher som støtter, løfter og holder dem på plass?

Har ikkje så lyst å gå rundt å ha vondt hele veien på grunn av at de er så tunge.

HJELP PLIZZZZZZZZZZZZ

Eg bruker faktisk mye treningbh`er nå, som eg også sover med. Ellers så kjøper eg bare bh i foretninger som har målt str min, og eg gjekk da fra 75 d til ny str på 65 f. er trangt rundt ryggen første gangen, men nå har eg fått en ny opplevelse av støtte og eg synes det er fantastisk.  

Har du fått hjelp til å finne riktig bh i en ordentlig undertøysbutikk? Hvis ikke vil jeg anbefale deg det, de vet mye om hvilke typer bh-er som passer til hvilke brystfasonger, og er eksperter på å finne riktig størrelse. Jeg har også tunge pupper, og med riktig bh og størrelse er problemet borte. Ofte bruker man for stor størrelse rundt, bh-en skal være skikkelig stram på ytterste hakket de første gangene den brukes, for stoffet strekker seg mye. De koster litt mer enn på H&M, men varer desto lenger, og det er jo faktisk helsa vår vi investerer i, kjipt å ende opp med dårlig rygg/nakke/skuldre pga feil bh.

Back
Topp