Tunga ute nesten hele tiden på baby, vanlig?

Bompimamma

Flørter med forumet
Som overskriften sier - er det vanlig å stikke tunga ut nesten hele tiden når de er baby? Hun er 3 måneder og har gjort dette mye helt siden fødsel.

Last edited:
Min gutt også.

Ergo, det er sikkert vanlig :P

Lulilu

Det gjor ene jenta her også:p vi fikk høre at det var et tegn på god kommunikasjon. At jenta kunne bli skravlete og artikuler. I vårt tilfelle stemmer d:p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

De hermer når de er små . Helt nyfødte stikker ut tunga når du gjør det først. Etter dette lærer de jo at dette er en måte å kommunisere på og gjør det mye. Helt nydelig og fantastisk :) min nå 5 mnd gamle baby gjør det ennå med en gang faren kommer fordi han har gjort det så mye med han.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det gjor ene jenta her også:p vi fikk høre at det var et tegn på god kommunikasjon. At jenta kunne bli skravlete og artikuler. I vårt tilfelle stemmer d:p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så spennende...aldri hørt før :) storesøster her gjorde det hele tia, og er nå ei jente på 3år som skravler hele tia (så godt som rent) og er veldig utadvendt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Begge mine har hatt tunga ute masse da de var babyer. Tror nok ikke det er uvanlig.

Så spennende...aldri hørt før :) storesøster her gjorde det hele tia, og er nå ei jente på 3år som skravler hele tia (så godt som rent) og er veldig utadvendt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samma med vår. Mye mer utadvent å skravlete enn andre tuppa her:p

Det gjorde mine og så er nok ganske vanlig ja, hender den kommer ut enda men da konsentrerer de seg :)

Back
Topp