Tung

Fru B

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤ Juliskattene 2018 ❤
❤️Mailykke 2022❤️
Er det flere som begynner å føle seg tunge? For meg har det skjedd noe denne uken (25+). Har plutselig mer vanskelig for å komme meg opp av sofaen og bøye meg for å ta på sko og blir mye mer sliten av å gå. Synes det er tidlig å føle seg så tung og lurer virkelig på hvordan det skal gå fremover - er jo 3,5 mnd. med vektøkning igjen [emoji33] Har lagt på meg 8-10 kg til nå...

Er det flere som begynner å føle seg tunge? For meg har det skjedd noe denne uken (25+). Har plutselig mer vanskelig for å komme meg opp av sofaen og bøye meg for å ta på sko og blir mye mer sliten av å gå. Synes det er tidlig å føle seg så tung og lurer virkelig på hvordan det skal gå fremover - er jo 3,5 mnd. med vektøkning igjen [emoji33] Har lagt på meg 8-10 kg til nå...

Kjenner meg igjen. Føler ting er litt mer ork enn vanlig, men går foreløpig greit. Bruker ofte gubben til å dra meg opp av sofaen, og skohorn for å ta på sko[emoji12] fra vektnedgangen har jeg gått opp ca 8 kg, blir jo litt ekstra når man ikke trener så mye[emoji85] er blitt flinkere å gå tur, så håper det hjelper litt[emoji4]

Har akkurat samme følelsen ! [emoji23] uke 28+ nå og føler meg kjempe tung ! 13 kg opp foreløbig [emoji33][emoji28]
Mister jeg noe på gulvet får det ligge noen ganger for å si d sånn [emoji23]

kjempetungt å bøye seg, magen gir jo ikke etter slik en «vanlig» mage gjør. Tungt å reise seg fra lave sofaer. Kjennes ut som magemusklene er dårlige. Vanskeligere å kompensere for bekkensmerter nå, så det blir en del ugrasiøse bevegelserxsmile9 Jeg begynner å skjønne begrepet strandet hval o_O 27 uker nå, så frykter utviklingen fremover

Sniker fra august

23+ idag og slitt allerede noen uker :P

Samme her [emoji21] det kom som lyn fra klar himmel føler eg.. vert i veldig god form i det siste, men så plutselig etter at eg bikka 25 veker så føler eg at livmora er heilt oppi magesekken [emoji29] øm i nederste ribbein, nesten som blåmerke-følelse [emoji848]
Vil helst bare ligge i senga kjenner eg [emoji30] kan ikkje huske det var slik så tidleg forje svangerskap...

Amen! Den siste uken har jeg lagt veldig merke til det.. 28+0idag. Vanskeligere og vanskeligere å ta på seg sko, sokker, og jeg må sette meg ned for å få på buksa, da bekkenet blir mer og mer ømt.. lille liker ikke når jeg sitter rett opp og ned eller fremover, da får jeg et spark rett opp i ribbeinet, så de og begynner å bli smått ømme.. ellers herjer halsbrannen for fullt.. man kan jo lure på hvordan det skal gå fremover :dead:

Samme her! 28 +0 torsdag! Ble plutselig mye tyngre denne uken! Ser magen har blitt mye større siste uken og [emoji28] og begynt å kjenne det mye mer i ryggen!0

Og nå som den lille vokser så fort og, kommer til å merke det skikkelig godt fremover[emoji4] har bare 12 uker igjen nå [emoji16]

Bekkenløsning siden uke 15 så her har kroppen vært tung og vond lenge allerede.

Uff, føler det er mange som sliter med bekkenløsning, hva gjør dere for å lindre smertene?

føler jeg har vært heldig som har gått klar den hvertfall[emoji4]*bank i bordet*

Jeg er ganske overvektig fra før, så vant til at magen er litt i veien [emoji23] Men merker godt nå at den er en del fastere og at det er vanskeligere å bøye meg for å ta på sko. Kommer meg fortsatt greit opp fra sofaen [emoji4] er 25+0 i dag [emoji4]

Uff, føler det er mange som sliter med bekkenløsning, hva gjør dere for å lindre smertene?

føler jeg har vært heldig som har gått klar den hvertfall[emoji4]*bank i bordet*
Jeg er 80% sykemeldt nå. Jeg lever med det og tar det i mitt tempo. Alt går saktere. Men det går greit for jeg vet det er midlertidig. Det er en vanlig plage i graviditeten. Tar Paracet hvis det blir mye smerter.

Jepp, tungt å ta på sko, knyttesko gidder jeg ikke lenger[emoji23] Uffer meg veldig når jeg mister ting på gulvet, og skikkelig tung å reise seg fra liggende stilling i sofa og seng[emoji28] Har kommet snikende.. gleder meg til å få kroppen tilbake[emoji1317] Trener vanligvis endel, nå er en sit ups umulig å ta :P

Uff så slitsomt [emoji17] Godt du er sykemeldt og får ta hverdagen i ditt tempo [emoji3]

Her var vi mange tunge, ja [emoji2] Godt å ikke være alene om det, i hvert fall [emoji23] Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg videre! Jeg er i hvert fall veldig glad for at det går mot vår og at det blir enklere å være ute og gå tur fremover [emoji2]

Jepp, tungt å ta på sko, knyttesko gidder jeg ikke lenger[emoji23] Uffer meg veldig når jeg mister ting på gulvet, og skikkelig tung å reise seg fra liggende stilling i sofa og seng[emoji28] Har kommet snikende.. gleder meg til å få kroppen tilbake[emoji1317] Trener vanligvis endel, nå er en sit ups umulig å ta :P

Det må du ikke finne på heller! [emoji4] skal ikke trene mage når man er gravid, da magemusklene er delte, og føre til de deler seg enda mer :)

Den siste uken har jeg plutselig begynt å føle meg tung/sliten i kroppen. Har den samme uken hatt en uke med avslappende ferie, men føler meg helt utslitt! Sover mer, går tregere, klumsete å komme seg opp av sofa, vondt å ta på sko, vann i beina om jeg sitter for mye med bena rett ned/om jeg går mye... Gruer meg ekstremt til jobb igjen imorgen. Er bare 26+4 og skjønner virkelig ikke hvordan det skal bli resten av svangerskapet :nailbiting::eek::wacky:

Jeg er også 25+ og føler det har skjedd mye denne uka. Magen har blitt merkbart større og bekkenet har plutselig begynt å svikte :( Føler meg ikke direkte tung, men alt er allikevel tyngre pga bekkenet og magen som begynner å være i veien.

Back
Topp