Tung

gran

Flørter med forumet
Føler meg tung om dagen. Har vel lagt på meg ihvertfall 5 kg. Med første var det vel knapt noen som så at jeg var gravid. Det er mange som sier at magen er mindre med jenter? Kanskje det er noe i det? Nr 2 ble en gutt og da var jeg litt større men ikke så mye. og nå med nr 3 som også er en gutt føler jeg meg enorm i forhold. Jeg føler jeg har større mage nå enn jeg noen gang har hatt. Tror ikke jeg gikk opp så mye med de to andre på samme stadiet som nå. Andre som har det sånn?

Det sies jo at man blir større for hver graviditet. Og det kan jo høres ut som det stemmer. Det med jentemage og guttemage er vel litt opp og ned, men sies vel at med guttene så er det bare magen man legger på seg og jentemage er det andre steder som hofte og rumpe man legger mest på seg..

Jeg har både en jente & gutt fra før av. Magen har ikke vært større enn den er nå,i de andre svangerskapene. Magen min er mere rund nå med jente enn med gutten når han var i magen. Selvom jeg enda er på -8 iforhold til startvekta når jeg ble gravid. 

Du er ikke alene. Jeg har gutt fra før og venter gutt igjen, men har lagt på meg mer denne gangen, magen er også endel større enn hva den var på samme tid med storebror.

Magen min er også større nå enn forrige gang, da tok det lang tid før jeg fikk mage, men nå skyter den fart og vokser. venter gutt nr 2 :)

Off ja dette er min nr2 og jeg føler meg enorm :( Sist med jente fikk jeg ikke noe mage før uke 22 ca men nå uke 18 så tyter magen bare mer og mer ut, kanskje det blir gutt nå :)

Har gått opp ca 5 kilo allerede og jeg er snart bare halveis. Misforstå meg riktig jeg er glad for de kiloene jeg går opp for jeg er høy og tynn men bestandig sliti med å legge på meg. (Dritt lei alle slankereklamene på tv). Kanskje pga det har gått så fort at jeg derfor føler meg tung??

Jeg synes ikke jeg har blitt større med nr.3 enn med nr.2, men fikk mage tidligere med nr.2 enn med nr.1.

Back
Topp