Tung start på helga (blod)

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Før jeg forlot jobb var jeg en tur på do. Skulle tørke meg, og der var litt rosa.
Har vært det ved alle dobesøk etter.
Jeg vet det er mange som blør ynder svangerskapet, men det er fortsatt tungt å oppdage det rosa.

Jeg er idag 10+4. Noen flere som er så "langt" og har hatt rosa på papiret?

Før jeg forlot jobb var jeg en tur på do. Skulle tørke meg, og der var litt rosa.
Har vært det ved alle dobesøk etter.
Jeg vet det er mange som blør ynder svangerskapet, men det er fortsatt tungt å oppdage det rosa.

Jeg er idag 10+4. Noen flere som er så "langt" og har hatt rosa på papiret?
Ikke like langt, 7+3, men opplevde det samme her om dagen, og her var det ingen fare :) Er du redd, ring legevakta og be om en sjekk :) Heller en sjekk for mye enn for lite ❤

Jeg hadde også ringt legevakt og hørt hva de hadde å si. Så lenge du fremdeles har symptomer og ikke vondt, er det gode tegn. Noen har små blødninger gjennom hele svangerskapet.

På legevakta får de ikke gjort så veldig mye annet enn event å sende til sykehuset for en UL. Her har de litt høy terskel for å gjøre det når man er så kort på vei. Håper det er helt ufarlig blødning og at den gir seg fort <3 Lite blod og ingen smerter er gode tegn <3

Håper det går bedre i dag! God klem :)

Takk :)

Det er fortsatt rosa/rødt/brunt på papiret. Ingenting i innlegget. Det er ikke mye, og jeg har fortsatt ingen smerter. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se an hvordan det går. Kjenner jeg godt kunne tenkt meg ul, men skal mye til før jeg får det. Privat er ikke mulig her :(

Skjønner at det oppleves ekkelt, men det er nok helt sikkert ufarlig :) du får vurdere om du skal forsøke å få henv til ul. Syns terskelen bør være lavere når det er langt unna private alternativer

Har vært litt mer aktiv idag siden vi er på havet og fisker. Nå er det kommer en god del brunt i innlegget :(
Kjenner jeg ikke liker at det er blitt såpass mye, men er vel "greit" med brunt?

Har vært litt mer aktiv idag siden vi er på havet og fisker. Nå er det kommer en god del brunt i innlegget :(
Kjenner jeg ikke liker at det er blitt såpass mye, men er vel "greit" med brunt?
Brunt betyr at det har sluttet å blø, så kan hende det er det siste som kommer nå. Krysser fingrene for at dette går bra! Spotta til uke 24 med min nr 3.

Jeg så feil i båten. Det er ferskt blod som kommer :(
Blir nok en telefon til legen mandag om det ikke blir noen endring iløpet av helgen.
Hvor mye er "normalt" å blø uten at det er fare for fosteret?

Jeg har hatt to ganske store blødninger, men alt er bra. Har ikke vært på UL, men har hatt veldig fine hcg-målinger. Har også vært på GU og legen sa at alt så helt fint ut. Bare en lett blødende livmortapp.

Håper det går bra med deg.... Klem

Takk for at du bryr deg :)
Første runde idag da jeg stod opp dryppet det. Etter det har det kun vært ved tørk. Nå var det endel slim fullt av blod. Vet ikke hva jeg skal tro lenger.
Imorgen ringer jeg legen, han får si hva han vil, men jeg skal ha henvisning til ul. Er 10+6 idag.

Takk for at du bryr deg :)
Første runde idag da jeg stod opp dryppet det. Etter det har det kun vært ved tørk. Nå var det endel slim fullt av blod. Vet ikke hva jeg skal tro lenger.
Imorgen ringer jeg legen, han får si hva han vil, men jeg skal ha henvisning til ul. Er 10+6 idag.

Helt enig med at du bør få deg en ul. Jeg vet veldig godt hvor skummelt det er å se blod. Lykke til hos legen i morra. Syns ikke du skal måtte gå slik og lure.

Back
Topp