Tung pustet.

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Flere? Høres jo ut som en stor røyker så kjapt jeg beveger meg! Puster å peser som en gal.
I aktivitet blir jeg så kort pustet, og det er sykt vanskelig å få trekt pusten helt. :p
Føler jo meg som ei gammal kjærring :(

Flere? Høres jo ut som en stor røyker så kjapt jeg beveger meg! Puster å peser som en gal.
I aktivitet blir jeg så kort pustet, og det er sykt vanskelig å få trekt pusten helt. [emoji14]
Føler jo meg som ei gammal kjærring :(
Samme her. Gikk en times skravletur her om dagen. Trodde jeg hadde fått astma når jeg kom tilbake...

Jeg har også dårligere kondis enn vanlig. Måtte be turvenninna mi sakke ned i oppoverbakkene sist vi var ute..

Ja , jeg ligger i senga å lytter etter en lyd, så er det jeg som puster....

Er så andpusten at det er fælt. Jeg var sånn bare i slutten av mine forrig svangerskap ,så fatter ikke at de skal komme så tidlig....

Godt jeg ikke er alene...

På oppoverbakke-tur med jobben hang jeg etter som bare det. Pustet som en hval og svettet samtidig som jeg fikk hoste anfall :hungover:
Formen er dalende her ihvertfall :inpain:

Så slitsomt [emoji28] husker jo det var slik på slutten sist, men nå føler jeg meg, virkelig som en kols pasient...

Blir andpusten av og handle dagligvarer. Spent på hvordan dette skal gå.

Jeg har to høye etasjer mellom klasserommet og kontoret, og går de trappene x antall ganger hver dag. Er flaut hvor tungpusta jeg er når jeg er på toppen[emoji85] Har astma i tillegg da!

Jeg har blitt forkjølet, og dro faktisk til legen fordi jeg følte jeg ikke fikk puste. Hver eneste hostekule gjør at jeg føler jeg har gått opp flere etasjer. Håper det har tenkt å gå over snart, men skjønner det kan sitte i litt ekstra når man er gravid.. [emoji53]

Samme her. Klarer ikke trappa opp til 2. etasje uten å pese.
Know the feeling.. må hvile når jeg kommer opå trappa før jeg kan fortsette med det jeg skal.. slik har det vært de siste 10 ukene.. :yuck:

Fortsatt tungpustet her - og noe hoste av og til.. lungene har definitivt dårligere kapasitet enn vanlig..

Vurderer å bestille legetime her nå, for i natt og nå på dagen da jeg har prøvd å hvile meg, så våkner jeg av at jeg ikke trekker pusten ordentlig. Samboeren merket det i natt han oxo, så jeg lurer på om jeg har søvnapné... :(

Back
Topp