Tung pust / angst

.Anonym.

Glad i forumet
Andre som kan få trykk i brystet / tung pust? Jeg får ofte sånn jeg MÅ hoste, for det blir så tungt. Har hatt det sånn før, sjekket det meste.. Slitsomt og blir like redd hver gang.

Varer hele tiden. Blir verre av kaffi..
 
Andre som kan få trykk i brystet / tung pust? Jeg får ofte sånn jeg MÅ hoste, for det blir så tungt. Har hatt det sånn før, sjekket det meste.. Slitsomt og blir like redd hver gang.

Varer hele tiden. Blir verre av kaffi..
Jeg har slitt litt med tungpust før graviditeten også. Hvor jeg på en måte hiver etter pusten og føler jeg må ta i skikkelig for å få nok oksygen, men nå er det bare ekstremt og jeg kjenner jeg får litt angst når det skjer.

Hjertet mitt blir litt funky når det skjer, så tanken har slått meg om jeg har en liten ubalanse i hjerterytme. Har lest og hørt at dette kan påvirke pusten.

Det er også noe med blodet. For et par uken siden tok jeg en blodprøve som var lavt på noe, legen nevnte det ikke, så jeg ble ikke akkurat noe alarmert. Sjekket opp hva denne forkortelsen betydde/hva det var for noe. Og det hadde med hvor vidt oksygenet og co2 ble transportert i kroppen.

Om du sliter veldig, så ta det opp med legen din. Kan være alt fra angst til allergier eller noe annet :)
 
Back
Topp