Flere som har det? Usikker om det er graviditeten eller strikkingen som har gjort det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du nummen fremdeles? Jeg blir det om natten, men det går over når jeg har stått opp.Flere som har det? Usikker om det er graviditeten eller strikkingen som har gjort det.
Samme her. Eller, det er vel mer at armen sovner om natten. Og det går ikke alltid over selv om jeg skifter stilling.Er du nummen fremdeles? Jeg blir det om natten, men det går over når jeg har stått opp.
Jeg tror det kan variere, er nok fullt mulig med bare ene armen og i begge. Har en kollega som har operert begge hendene, men med 1-2 års mellomrom (han var ikke gravid da, på oss går det som regel tilbake når babyen er uteSånn capal tunnelsyndrom kan man få det i kun en arm? Eller kommer det som regel i begge?
Jeg hadde det sist graviditet. Det er jo nesten fire år siden, men mener å huske det var verst på kveld, natt og morgen da jeg å i senga feks. Dersom jeg lå på sia og holdte mobilen var handa helt nummen etter få minutter. Gikk over etter graviditeten og har ikke vært plaget med det siden det. Har du mye vann? Mistenkte sist at jeg fikk det pga mye ødemer.Sånn capal tunnelsyndrom kan man få det i kun en arm? Eller kommer det som regel i begge?