Tung og litt nummen arm

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Flere som har det? Usikker om det er graviditeten eller strikkingen som har gjort det.

Tror ikke det er graviditeten.

Men kan anbefale kiropraktor :)

Vet man kan få karpaltunnelsyndrom som gravid, men da skal det "prikke" mer i fingrene og handen, ikke i armen.
Du kan jo alltid dobbeltsjekke med lege om du er urolig :)

Håper ikke det er noe farlig får kanskje avvente noen dager. Var ikke mye jeg strikket men spente meg mye og strevde og fikk det ikke til, håper det ikke er noe alvorlig og går over

Sånn capal tunnelsyndrom kan man få det i kun en arm? Eller kommer det som regel i begge?

Sånn capal tunnelsyndrom kan man få det i kun en arm? Eller kommer det som regel i begge?
Jeg tror det kan variere, er nok fullt mulig med bare ene armen og i begge. Har en kollega som har operert begge hendene, men med 1-2 års mellomrom (han var ikke gravid da, på oss går det som regel tilbake når babyen er ute ;))
Men det hørtes kanskje ikke ut som at det er det du har...? Mer at du er overanstrengt?
Uansett tror jeg ikke man gjør så mye med det så lenge man er gravid. Du får hvile fra strikkingen og se om det blir noe bedre :)

Garantert bare fra strikkingen.
Forrige sv.skap kjørte jeg en bil med manuell gir en dag og sto i oppoverbakke i kø , inn og ut med clutchen. (Vant med automat) dagen etter var foten hoven og øm :P legen trodde det var blodpropp men kom bare av anstrengelse fra kjøringen hehe

Jeg hadde det sist graviditet. Det er jo nesten fire år siden, men mener å huske det var verst på kveld, natt og morgen da jeg å i senga feks. Dersom jeg lå på sia og holdte mobilen var handa helt nummen etter få minutter. Gikk over etter graviditeten og har ikke vært plaget med det siden det. Har du mye vann? Mistenkte sist at jeg fikk det pga mye ødemer.

Back
Topp