Tung mat

Alias

Gift med forumet
Da jeg har lest litt på fremskyndelse av fødsel rundt om her på BV og kan vel trygt si jeg har prøvd det meste (litt lei bare[;)]) så har jeg kommet til det med å spise tung mat, og lurer da på...er risengrynsgrøt tung mat???ser det er noen som har spist rømmegrøt men det er jo pjuk for meg....hehe..svar tas i mot med takk[:D][:D][:D]

Dette vil jeg vite også for jeg regner med at jeg blir lei etter hvert... om noen uker[:D]

ORIGINAL: Nahemah

komler skal visst være fint[:D]

og det er???
[:D][:D][:D]

Åhh fy...taco og kebab og søte potetkuler med mel...[:'(][:'(][:'(]huff tror jeg vasker alle vinduene en gang til i stedet jeg...hehe

HA HA HA...[:D][:D][:D]

Alt av kjøttprodukter som ikke er laget farse av slik som kjøttdeig er tungt fordøyelig. Grøt er ikke tung mat[:)] Har du koteletter, pinnekjøtt, grillmat etc, er det mer enn tungt nok[;)] Ikke forspis deg nå da. Komle er også det samme som raspeball hvis du har hørt om det? Veldig godt med salt flesk og masse salt og pepper inni[:D]

Grill mat???hmmm...jammen da snakker vi...hehe[:D][:D] jeg skal grille i regnværet i dag...

Hvorfor ikke? Gjorde det igår på Tranby hos svigers[:D] !,2 kg med marinert flintstek med fløtepoteter og brokkoli. Nam nam[8D]

ORIGINAL: skytte76

Hvorfor ikke? Gjorde det igår på Tranby hos svigers[:D] !,2 kg med marinert flintstek med fløtepoteter og brokkoli. Nam nam[8D]

Tranby???der har jeg bodd i 17 år[:D]

ORIGINAL: Nusse76

ORIGINAL: Becca

Grill mat???hmmm...jammen da snakker vi...hehe[:D][:D] jeg skal grille i regnværet i dag...

Kom og grill her hos meg da...så skal du se vi drar på føden samtidig..

JAGGU!!!
det skulle vi gjort, jeg sier til samboern at jeg ikke orker besøk om dagen, men om jeg hadde grilla med deg så kunne vi dratt sammen i lanken og født samtidig på Drammen[;)][;)][;)][;)]
for en idè...
[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Becca

Tranby???der har jeg bodd i 17 år[:D]

Svigers bor på Tranby så vi er der en del. Hvor på Tranby har du bodd? Vi driver og kikker etter større bolig der oppe, men synd at nesten alt er borettslag eller andel. Blir så himla dyrt[:@]

Vi bodde på Martinshaugen...Ringveien...borettslag der oxo ja...flytta derfra i 1996 til Lierskogen, jeg for min del trivdes bedre der...hvor er svigerforeldrene dine fra da??eller hvor bor di??

Det er rekkehusene rett ovenfor svigers. De bor på Hansebråtan[:D] Så bor fetteren og kona til mannen min litt lenger opp i ringveien der. Husker ikke hva det heter. En haug av tantene og onklene hans bor også der[;)] Hver onsdag er mannen min og jeg og spiller canasta med ei som bor på Martinshaugen. Kanskje du kjenner en av sønnene hennes? Geir eller Erik?
(ikke meningen å kuppe tråden din altså)

full biffmiddag med fløtepotet og eit glas rødvin har eg hørt er mange som har bra effekt av!!

ORIGINAL: skytte76

Det er rekkehusene rett ovenfor svigers. De bor på Hansebråtan[:D] Så bor fetteren og kona til mannen min litt lenger opp i ringveien der. Husker ikke hva det heter. En haug av tantene og onklene hans bor også der[;)] Hver onsdag er mannen min og jeg og spiller canasta med ei som bor på Martinshaugen. Kanskje du kjenner en av sønnene hennes? Geir eller Erik?
(ikke meningen å kuppe tråden din altså)

Nei men det er bare moro[:D] hvor gamle er di gutta da??
moro med kjente steder:):)

ORIGINAL: teba

full biffmiddag med fløtepotet og eit glas rødvin har eg hørt er mange som har bra effekt av!!

Men kan jeg ta en glass rødvin da??
tassen blir ikke svimmel inni der da???hehe

Geir ble 30 på fedagen som var og Erik er 27 tror jeg, men er ikke 100% sikker[&:] Ikke mer enn 3 år mellom de ihvertfall[;)]

ORIGINAL: teba

Hun er jo gravid da, kan jo ikke akkurat ta et glass rødvin da.....!

Back
Topp