Tung i kroppen...

baby 79

Betatt av forumet
Nå som tiden går og jeg er straks fullgåtte 30 uker,, føler jeg at kroppen min er veldig tung..ikke rart, begynner å bli trangt til junior..hehe

Men om natta sover jeg så dårlig, og når jeg er oppe om natta på do har jeg så vondt i korsryggen at jeg greier knapt å gå..på dagen er det bedre..

Jeg går turer i skogen 1-2 timer hver dag for å holde meg i god fysisk form fram til fødselen..

Noen andre som begynner å merke at kroppen ikke er like spretten lenger??

Klemmer fra baby 79

Hadde vært kjekt med svar [:D]

jeg føler magen har eksplodert de siste ukene..og det er ikke bare og bare å knyte skolisser lenger..hehe.

Jeg føler det begynner å bli tungt å puste og gjøre ting også..
Så jeg prøver å holde meg til turene i skogen med tanke på å få lufte hunden min..
og litt husarbeid og middag til kjæresten kommer hjem fra jobb..

Har alltid vært spretten og full fart, men nå merker jeg for alvor at jeg ikke har sjans lenger..det er litt rart med den store magen osv. og verre blir det..hehe

Føler tiden flyr av gårde..rekker ikke helt henge med..
Synes ikke det var lenge siden jeg var 12 uker, og vi kjøpte vogn og feiret..

hei hei[:)]
er ikke så veldig spretten av meg nei. merker godt nå at jeg er i 28 uke.
jeg føler det sann at den lille i magen klager konstant på dårlig plass, fordi den sparker meg dag og natt[:D]
å ikke er det så morsomt å gå opp alle trappene til 3 etg lengre heller.... særlig når man har handlet[&o]

Det merkes gost at en går og bærer på en liten krabat som bare blir større og større og opptar mer plass. HAr store problemer med å bøye meg ned. Er nødt for å sitte når skoene skal knytes og det vanlige husarbeidet tar mye lenger tid enn vanlig. Blir jo så innmari fort andpusten.........Er nødt for å ta mange småpauser i løpet av dagen[:D]
Er veldig godt at permisjonen min nå har startet........

Ja, tror jeg kan henge meg på her jeg også... Kroppen er ikke som den var nei!!! Føler meg kjempe tung og jeg sliter med tungpusthet. Det er ikke mye som sakl til før en peser og må hvile. Jeg prøver å gå tur med hunden annenhver dag, men i det siste så har jeg fått kjempe vondt i lysken etter turen..[&:]

Er full av vann, jeg.. føler meg som en vandrende vannseng eller no sånn[8D]

Back
Topp