tung i hodet

lykkeligmortil2

Gift med forumet
jeg er så tung i hodet...
blir litt nervøs og pga de tror jeg driv og får sf..

men jeg har liksom ikke vondt i hodet og det er ikke i skallen som di viste meg....

jeg får se det an til i morgen.. jeg tror det er bare pga jeg er så innmari sliten og trøtt...

Hva sa de du skulle gjøre ved hodepine?! Jeg skulle hvile en time, ved fortsatt vondt skulle jeg måle blodtrykket og ringe inn på føden, så skulle de ta en vurdering om jeg trengte å komme eller ikke. Mye å passe på[&:]

ORIGINAL: Den graverte

Hva sa de du skulle gjøre ved hodepine?! Jeg skulle hvile en time, ved fortsatt vondt skulle jeg måle blodtrykket og ringe inn på føden, så skulle de ta en vurdering om jeg trengte å komme eller ikke. Mye å passe på[&:]

di sa ikke noe. di sa bare at hvis jeg fikk vondt i hodet i skallen altså så skulle jeg komme med en gang..
hvordan får du målt blodtrykket hjemme??

Det får jeg ikke... Må reise til legevakt eller helsestasjon og gjøre det der... Bor to timer unna sykehuset, ellers kunne jeg målt det der....

ORIGINAL: Den graverte

Det får jeg ikke... Må reise til legevakt eller helsestasjon og gjøre det der... Bor to timer unna sykehuset, ellers kunne jeg målt det der....

ok slik ja...
har bare 10min til sykehuset jeg så det er ikke så langt og dra på bomtur..
kommer til og ringe på sykehuset for sikkerhetsyld i morgen hvis jeg er like tung i hodet i morgen og..
huff liker ikke dette jeg...[&:][&:]

Det er ganske kjipt ja, blir mye å passe på. Jeg er hjemme mot at jeg ligger helt i ro og ikke gjør noen ting som helst... Er sinnsykt mye man skal passe på, fikk en lang liste av legen.
Hadde åpning og sånt, så de håper jeg snart går i fødsel. Hadde jevne sammentrekninger også, håper det kan utvikle seg videre snart....
Må bare si en ting, var på do og skulle tørke hendene i en sånn tørkemaskin. Det ble seriøst flødbølger på hendene mine pga alt vannet. Så helt sinnsykt ut, aldri sett noe liknende... Nå skal det sies at det er esktreme mengder vann der, klarer ikke å knytte nevene om morgningen

huff.. jeg har ikke vann i kroppen enda jeg da.. har litt men ikke så det synes...

man blir litt skremt liksom av alt synes jeg...[&:]

Det er litt skremmende... Man må jo ta det seriøst, glad det er såpass nærme termin så det ikke blir mange ukene liggende i ro.
Synes jeg hadde fått litt annerledes kroppsform, og at klærne strammet som de aldri før har gjort. Fikk sjokk hos jordmoren når jeg hadde gått opp over tre kg på 10 dager... Heldigvis er det vann og går av med en gang. Føler meg som en vannballong

Ja, synes det var litt mye... Men har ikke gått opp så mye totalt sett, men glad det ikke er bikinisesong når jeg spaserer ut fra føden[;)]
Klager ikke, det finnes nok de som har mer vann enn meg også. Synes det er morsomt å se meg i speilet, for jeg har aldri sett denne formen på meg.

Jupp, gjør det!!! Søvn er den beste medisinen. Si i fra hvordan det er med hodet i morgen

Back
Topp