Tung i hodet og svimmel...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Flere som har det slik? Kvalmen har endelig begynt å avta, og jeg kan ofte føle at formen er tipp-topp. - helt til jeg begynner å gjøre noe! F.eks støvsuge eller generelt husarbeid. Blir ordentlig utslitt av ingenting, svimmel og tung i hodet... Og det varer i lang tid når d oppstår, må bare legge meg ned på sofaen :o Tips til hva jeg evt kan gjøre? Kjenner jeg er lei av å føles ut som en 90 åring, når jeg faktisk bare er i 30 åra :P Er dette et normalt svangerskapssymptom? Blodtrykket er fint forsåvidt. Er 7+1 i dag :)

Flere som har det slik? Kvalmen har endelig begynt å avta, og jeg kan ofte føle at formen er tipp-topp. - helt til jeg begynner å gjøre noe! F.eks støvsuge eller generelt husarbeid. Blir ordentlig utslitt av ingenting, svimmel og tung i hodet... Og det varer i lang tid når d oppstår, må bare legge meg ned på sofaen :eek: Tips til hva jeg evt kan gjøre? Kjenner jeg er lei av å føles ut som en 90 åring, når jeg faktisk bare er i 30 åra :p Er dette et normalt svangerskapssymptom? Blodtrykket er fint forsåvidt. Er 7+1 i dag :)
Er sånn jeg og.. Har dessverre ikke noe tips, annet enn å drikke kaldt vann og puste godt et par min:) Er 7+1 idag jeg og, kanskje det er et "7-ukers-syndrom":p

Lavt blodtrykk? Helt vanlig.

Jeg blir svimmel av å reise meg, eller definitivt bøye hodet mot gulvet og sånne ting.

Også den dårlige kondisen som følger med da.

Lavt blodtrykk? Helt vanlig.

Jeg blir svimmel av å reise meg, eller definitivt bøye hodet mot gulvet og sånne ting.

Også den dårlige kondisen som følger med da.

Målte blodtrykket for noen dager siden og det var helt fint :)

Huff ja, skikkelig dårlig kondis :/

Kjenner meg veldig igjen i dette. Blir verre når jeg stresser. Er vel kroppen som ber om mer ro.. for min del hjelper det å ha en våt klut på pannen når hodet dunker som verst. Ellers hjelper små pauser hvor jeg setter meg ned.

Har det akkurat på samme måte, jeg har lavt blodtrykk og får fort bt-fall. Tror det med at energien bare blir borte helt plutselig er kroppens måte å si stopp på, av og til må man bare gjøre det man orker og la resten være :)

Jeg har tidligere slitt med krystallsyken, som jeg på en måte føler jeg har klart og "holde i sjakk" det siste året. Kan det ha noe sammenheng med det også, montro?
Får se an formen og evt nevne det til legen neste gang jeg skal dit :)

Jeg har det også sånn nå og sist. Jeg har lavt blodtrykk da. Som høygravid hadde jeg 90/60. Hu jordmora begynte å bli stressa. Hehe. Ikke lurt å ikke lese de andre målingene først. Hehe.

Back
Topp