Tung i brystet - redd

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Blei plutselig så engstelig. Er i uke 11, 10+1. Har i en times tid nå vært tung i brystet. Føles som æ ikke får nok luft. Nesten litt andpusten. Kjennes ut som noen presser handa si mot brystet. Blir vel ikke bedre av å bli redd heller.
Er det flere som har det sånn? Er det normalt?

Har ingen erfaring selv, men det høres ut som du bør ta en tlf til legevakta også kan dem heller vurdere om du bør ta en tur og sjekke det ut.
God bedring! :Heartred

Enig med fruløve her, tror du burde ta en tlf til legevakten. Bare for å være sikker. :love2

Jeg er litt sånn, har vert tungpusta nesten siden før jeg fikk positiv test. Tenker det er pga ekstra blodomløp pga baby. Men om du er bekymret så ta heller en telefon til lege, så slipper du sitte å lure

Jeg er fryktelig tett og «tung» i brystet, men det kom ikke plutselig, men litt gradvis.. har ikke tatt astmamedisinene mine på to måneder nå.. spyr av å trekke det inn, og klarer ikke skylle etterpå:hungover: så da skulle jeg droppe det frem til jeg klarte å skylle igjen. Kjenner jeg gleder meg til å puste litt lettere!

Jeg hadde dette forrige graviditet. Før jeg visste at jeg var gravid. Dro på legevakten. Og teite legen konkluderte med bihulebetennelse og videre oppfølging hos fastlege. Jeg var så dårlig at jeg følte jeg knapt kunne puste. Hos fastlegen fant vi ut at jeg var gravid og at det var mest sannsynlig derfor jeg slet sånn med pusten. Jeg var tungpustet gjennom hele svangerskapet. Så voldsomt at jeg trodde kroppen skulle takke for seg hver gang jeg gikk 3 skritt.

Jeg hadde dette forrige graviditet. Før jeg visste at jeg var gravid. Dro på legevakten. Og teite legen konkluderte med bihulebetennelse og videre oppfølging hos fastlege. Jeg var så dårlig at jeg følte jeg knapt kunne puste. Hos fastlegen fant vi ut at jeg var gravid og at det var mest sannsynlig derfor jeg slet sånn med pusten. Jeg var tungpustet gjennom hele svangerskapet. Så voldsomt at jeg trodde kroppen skulle takke for seg hver gang jeg gikk 3 skritt.
Å huff haha. Ikke meningen å flire men «trodde kroppen skulle takke for seg hver gang jeg gikk 3 skritt» hehe. Men uansett godt å høre det kanskje er normalt. Æ slit litt med angst fra før og kan være noe der også

Å huff haha. Ikke meningen å flire men «trodde kroppen skulle takke for seg hver gang jeg gikk 3 skritt» hehe. Men uansett godt å høre det kanskje er normalt. Æ slit litt med angst fra før og kan være noe der også
Bare å flire :hilarious: Kan det jeg og nå :hilarious:

Håper du blir bedre, og slipper å slite med det hele svangerskapet. Uansett om det er angst eller «bare» grusomt tungt for kroppen :wtf:

Back
Topp