Tung dag

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Hvordan går der med følelsene jenter? Jeg er som en vulkan. Følelsene flommer over. Er jeg glad kan jeg plutselig bli veldig veldig trist og begynne å gråte. Så kan det plutselig være over og jeg er glad igjen. Det gjelder det samme med sinne, irritasjon osv også. Det er veldig slitsomt :( flere som har det slik?

Jeg merker heldigvis ikke så mye til humørsvingninger enda, takknemlig for det så lenge det varer :p

Jeg har heldigvis ganske grei kontroll på følelsene, men kjenner at jeg tar lettere til tårene og blir lettere rørt enn ellers. Ellers blir jeg forsåvidt ikke rørt av noenting noengang mens nå kan jeg gråte for ingenting. Gleder meg til å få tilbake kontrollen

Her går det helt forferdelig med følelsene. Får plutselig sammenbrudd ut fra det blå. Svangerskapet har vært utrolig tungt for min del så langt..

Liten ting blir jeg så sur og lei meg og Etter noen min har jeg verdens snilleste sambo.

Har heldigvis ingen problemer med det enda, litt kortere lunte en vanlig, men det er nok fordi jeg er så sliten :-)

Husker i forrige svangerskap, jeg var sur på gubben for noe (sikkert helt unødvendig), så sa han noe morsomt så jeg begynte å le. Jeg klarte ikke å slutte å le, så jeg begynte til slutt å gråte for jeg var egentlig sur og jeg hadde ikke lyst til å le! Jeg håper det ikke blir like ille denne gangen :D:p

Huff ja!!! Begynner å grine av den minste ting, tror ikke jeg har grene siden sist barselperiode!! Og når mannen fortalte noe uhyre morsomt lo jeg så fælt at tårene rant, og da fikk jeg bare så lyst å grine. Huff, det er ikke greit. Kjenner jeg har kort lunte når ungene gjør noe gærent, men klarer heldigvis å holde meg når det gjelder dem :-)

Jeg har vært mye sliten, men veldig lite irritert på samboer faktisk.. Helt til i går, da ble jeg irritert, og jeg forstod selv at det var helt teit å bli irritert på han.. Og han spør om noe er galt, og jeg svarer at alt er som det skal, men han kan se at jeg er irritert for noe... Er verre med andre, bare for å ramse opp: Idioter i trafikken, voksne mennesker som sniker i kø, grinete mennesker på butikken som er småfrekke til kassadama etc.. Der har jeg ikke klart å holde meg desverre xD

Back
Topp