Tung dag

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Jeg dro til legen med forkjølelse og mulig virusinfeksjon, og kom hjem med hjerte- og lungesykdom av ukjent type med et bekymret legeansikt på netthinnen og henvisning til full utredning på sykehuset. Det var en støkk jeg ikke var forberedt på. Hormonene kommer til sin rett nå ja.

Huff da!! Gi oss beskjed videre hva som skjer da!! Tenker på deg<3 lykke til og masse god bedring!!!

Jeg tror det er Sarkoidose. Har det i huden og har vært halvveis utredet for det allerede. Dette er ikke ålreit :(

Uff da:( håper du får rask utredning og kan starte behandling.

Takk. Nå sliter jeg med å sove. Nærmer seg tiden hvor det begynte å gå galt i forrige svangerskap, så jeg ligger bare og venter på smertene. Samtidig er ligger jeg og "kjenner" bilyden og feilen i lunge og hjertet og blir helt kvalm av tanken på hva som foregår inni der, og at jeg ikke får svar på lenge. Dette er litt for store bekymringer for mitt hode :(

Huff, det var leit :(
Men bra du gikk til legen ihvertfall! Skjønner at det blir mye bekymringer, spesielt med alle disse hormonene i tillegg. Håper ihvertfall du får slappet av og at det blir kjapp bedring :)

Jeg har blitt forespeilet en kronisk hjerte- og lungesykdom, så jeg er helt i sjokk egentlig. Hormonene gjør det ikke akkurat bedre.

Dette var trist å høre. Masse god bedring til deg, og håper legene finner en god løsning!!<3

Back
Topp