Tung dag

kosemor

Glad i forumet
Frøkna blir flydd inn til Ullevål nå , pga luftlomme på ene lungen.. Hun er lagt på respirator og skal ha en mer avansert wspiratorbehandling på ullevål, mens de fjerner luftlomma.De har bedre behandling for henne der.. Fikk hilse på henne i 15 min før hun reiste og det var utrolig deilig og hun er så nydelig... Selv ligg jeg fortsatt med vondt i ks sår og vil helst ikke til Oslo .. Blir det bare 2 dagers opphold på frøkna der, så holder jeg meg på Lillehammer og pleier meg selv her.. Håper ingen tvinger meg til Oslo ...

Er så vanskelig dilemma

Oi.. Kjære deg, det må være tøft :( Du får bare huske at hun har det best der, og kommer tilbake <3 De hadde vel bedt deg reise etter med en gang om det var noe alvorlig??

Uff:( ikke lett å bli adskilt slik! Men dette her går bra! De tar godt vare på henne så kommer hu sterkere tilbake til deg <3 ønsker dere masse lykke til og sender gode tanker:)

Uffda dettevar ikke noe kjekt å lese om. Var på lillehammer i dag, og tenkte på deg når vi kjørte forbi sykehuset. Var der i 12 tiden faktisk. Håper gun får den hjelpen hun trenger, og kommer fort tilbake til deg igjen.

huff da. en tøff start :/ men det er helt sikkert det beste for vesla :) di gjør alt di kan og det er jo kjempebra. alt for at hun skal bli stor og sterk :) masse god bedring! snart har du lille snuppa di hos deg igjen <3

Håpe det går bra m både dæ å snuppa å att.ho kommer tilBake til Lillehammer snart!
Plei dæ sjøl litt... frøkna e nok i gode hender!!! :-)

Krysser fingrene for at de blir et kort opphold for snuppa di i oslo og kommer fort tilbake til mamman si. :)

Ta vare på deg selv og god bedring til dere begge to!!!

Må få si gratulerer med jenta. Å god bedring til dere begge.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Frøkna blir flydd inn til Ullevål nå , pga luftlomme på ene lungen.. Hun er lagt på respirator og skal ha en mer avansert wspiratorbehandling på ullevål, mens de fjerner luftlomma.De har bedre behandling for henne der.. Fikk hilse på henne i 15 min før hun reiste og det var utrolig deilig og hun er så nydelig... Selv ligg jeg fortsatt med vondt i ks sår og vil helst ikke til Oslo .. Blir det bare 2 dagers opphold på frøkna der, så holder jeg meg på Lillehammer og pleier meg selv her.. Håper ingen tvinger meg til Oslo ...

Er så vanskelig dilemma
Må nok til Ullevål jeg å, siden de tror frøkna blir hvertfall ei uke

Har bare stått to turer ved senga idag, så får se om det drøyer til mandag iallfall

Håper du kommer deg raskt, slk at du får dratt etter. Må du kjøre nedover privat? Trodde kanskje du kunne bli overflyttet med ambulanse når du ikke er i form selv.

Håper du kommer deg raskt, slk at du får dratt etter. Må du kjøre nedover privat? Trodde kanskje du kunne bli overflyttet med ambulanse når du ikke er i form selv.
Får sikkert helseekspressen ell noe.. Vil ikke i etter før jeg har fått ut kateteret og transport er ok

Får sikkert helseekspressen ell noe.. Vil ikke i etter før jeg har fått ut kateteret og transport er ok

Nei det skjønner jeg godt at du ikke vil, man skal jo føle seg litt opplagt. Turen nedover tar jo fort 1.5 -2 timer vil jeg tro. Håper du får en god natt, og at du får sove godt

Back
Topp