Tung dag :(

TheLady

Flørter med forumet
I dag begynte jeg å blø... Er så lei meg!
Vet ikke hva jeg skal tenke..
I forrige svangerskap blødde jeg også tidlig. Det var tvillinger, og vi mistet den ene.
Mamma blødde i alle sine svangerskap, vet ikke om det er 'arvlig'da, men har kanskje noe å si.
Nå tørr jeg ikke håpe det bare er en blødning, og ikke noe mer, men håpet er der så inderlig!!
Er det noen som vet hvor lang tid jeg må vente før jeg kan ta en test igjen for å bekrefte/avbekrefte om det er sa? Hvor lenge sitter hcg i kroppen etter en sa?

Dritt altså!! emoticon

Vet desverre ikke når du kan teste, men vil ønske deg lykke til! Og håper det ordner seg for deg og at det bare er en ubetydlig blødning. ..... Men det jeg vet at når jeg mistet var det ikke tvil på at jeg mistet, blødde masse og hadde store smerter. Klem til deg!

Offa da :( ikke noe kjekt!   Er så redd selv denne gangen før å miste, så vet hvordan du har det. Men man vet aldri da..Har du mye smerter da? Føler det akkurat slik som sist gang? er det mye? den einaste måten å finne det ut på er vell å ta en ul. Å den kan du bestille privat ved en privat klinikk (hos gynokolog). anbefaler att du gjør det, så får du vite det raskt, og kan bynde å prøve på nytt så fort du slutter å blø.  Stor klem til deg. 

Takk for gode klemmer! Det hjelper godt!

Jeg blør mye, og har menssmerter (ikke skikkelig vonde, men merkbare.)
Jeg blødde like mye, eller mer sist. 
Jeg hadde ikke spesielt mye murringer sist, men jeg hadde heller ikke menssmerter til vanlig på den tiden. Det har jeg hatt nå de siste 3 årene etter fødselen.

Tenke på det med ul, men  det er ikke for tidlig å se noe nå da? i og med at jeg bare er 4+4?

De ser vell byndelsen av det som er der inni.  Er ikke helt sikker. En liten "sekk" kansje ? haha.. snakk om å peiling da.. 

Å nei, stakkars deg! trist med blødning :(
Håper virkelig at det bare er en uskyldig blødning!

Jeg har mistet i uke 5+1 og 4+5, og første gangen ble testen negativ nesten med en gang, sist som var i juni ble testen negativ 2 dager etterpå, så du kan jo prøve å teste etter noen dager for å se. Man kan  visst også dra til legen og få testet hcg nivået for å følge med på om det stiger eller ikke.

Krysser fingrene for deg! emoticon

Off så trist å lese. Vet hvordan du har det, har vært der selv. Krysser fingrene for deg.

Angående UL, jeg tok med mellom jenta da jeg var 6 uker på vei, og fikk se et hjerte som blinket - så er du usikker å kan du jo be om henvinsing for å være på den sikre siden.

Lykke til!!

Takk for varme ord jenter!

Jeg ringet legen min i dag, og hun ville jeg skulle komme med en gang å ta blodprøve, så vi kan følge med på om hcg-nivået stiger eller synker.
Jeg skal inn igjen på mandag, og får svar senere den uken.
Jeg veksler mellom å akseptere det som har skjedd, og håpe at det alikevel har gått greit... ;)

TheLady skrev:

Jeg ringet legen min i dag, og hun ville jeg skulle komme med en gang å ta blodprøve, så vi kan følge med på om hcg-nivået stiger eller synker.
Jeg veksler mellom å akseptere det som har skjedd, og håpe at det alikevel har gått greit... ;)

Så bra du får sjekket det hos legen!  Mye bedre enn å gå rundt å være usikker på hva som har skjedd. 
Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning, og at du blir værende her hos oss! 

TheLady skrev:

Skulle til å foreslå d...:) håper den viser grei hcg stigning og at d her svangerskapet går bra!

Krysser fingrene for deg imorgen. Håper alt går bra og at du oppdaterer oss imorgen en gang :)

Syns og det var flott at du fikk komme inn med en gang. Jeg har opplevd å at de ikke alltid er like villige til det dessverre.

Håper det går bra, masse lykke til.

Back
Topp