Noen dager går det i ett på arbeid, elever, foresatte, mye trasking att og frem. Idag er en sånn dag og jeg kjenner det i magen og rygg...støl, sliten...vil bare hjem til sofaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjenner på det jeg og...men det gjorde seg med en liten tur på sofaen etter jobbDu har min medfølelse! Akkurat det samme her, i tillegg til at tålmodigheten min er forsvinnende liten
Koser meg med smågodt og det var så godt som jeg forestilte megNå koser jeg meg med jobbrelatert foredrag fra sofaen, noe mer avslappet enn undervisning og mail og planlegging osvosv
Koser meg med smågodt og det var så godt som jeg forestilte meg
Oooooooo Hobby er godtNyt!
Jeg brukte unnskyldningen "hunden må ut, jeg tar det" til å gå på butikken og kjøpe meg 2 hobbysjokolader og en appelsin av alle ting. Hobbysjokoladen er spist opp, appelsinen ligger til pynt midt på stuebordet
Nyt!
Jeg brukte unnskyldningen "hunden må ut, jeg tar det" til å gå på butikken og kjøpe meg 2 hobbysjokolader og en appelsin av alle ting. Hobbysjokoladen er spist opp, appelsinen ligger til pynt midt på stuebordet
men husket du å ta med hunden ut?