Tung dag på jobb...

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Noen dager går det i ett på arbeid, elever, foresatte, mye trasking att og frem. Idag er en sånn dag og jeg kjenner det i magen og rygg...støl, sliten...vil bare hjem til sofaen:wtf:

Du har min medfølelse! Akkurat det samme her, i tillegg til at tålmodigheten min er forsvinnende liten :smiley-angelic006

Stor klem til deg, sånne dager er tøffe ❤

Nå koser jeg meg med jobbrelatert foredrag fra sofaen, noe mer avslappet enn undervisning og mail og planlegging osvosv:p:p

Koser meg med smågodt:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005 og det var så godt som jeg forestilte meg:smiley-angelic006

Nyt!

Jeg brukte unnskyldningen "hunden må ut, jeg tar det" til å gå på butikken og kjøpe meg 2 hobbysjokolader og en appelsin av alle ting. Hobbysjokoladen er spist opp, appelsinen ligger til pynt midt på stuebordet :wacky:

Nyt!

Jeg brukte unnskyldningen "hunden må ut, jeg tar det" til å gå på butikken og kjøpe meg 2 hobbysjokolader og en appelsin av alle ting. Hobbysjokoladen er spist opp, appelsinen ligger til pynt midt på stuebordet :wacky:
Oooooooo Hobby er godt:rolleyes:

Nyt!

men husket du å ta med hunden ut? :hilarious:

Back
Topp