Tung dag i dag..

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Sitter for det meste litt apatisk i dag. Sovet så dårlig i natt. Fryktelig varm selv om det ikke var særlig varmt. Rar murring/brenning i magen hele natta. Er lei av å ikke vite. Skal til legen på onsdag. Lurer på om jeg skal spørre om en blodprøve for å bekrefte eller avkrefte en graviditet. Det bør jo vises da. Men vet ikke om jeg vil ha svaret.. Er redd for å teste, men VIL gjøre det.
 
Uff. Denne rugetiden kan ta ganske på, ja. Kjenner til det. JEg var helt utfor de siste dagene før jeg tok testen. Hold ut, vennen!
 
Føler med deg, har vært der jeg også.....sukk [:o] Alt man skal gå gjennom for og få vårt største ønske, mens andre trenger bare og ta av seg trusa og se på en mann, det er litt urettferdig, men lykken snur seg vår vei, gjør det ikke?
 
Håper du tester positivt [:D]
 
Eg har "berre" hatt inseminasjon, men kjenner igjen følelsen fra ventetida til testing.. Er ikkje noko gøy, og ein går og kjenner på alle mulige signal i kroppen.

Krysser fingrane for at du får ein positiv test om ikkje lenge[:)][:)]
 
Krysser fingrene for deg, dette skal gå så bra så [:)]
 
rar brenning i magen hadde jeg da jeg ble gravid med tvillinger sist høst (den som endte i SA uke 7, så ingen lurer), da føltes det ut som at det var en varmovn inne i nedre mage. Så det kan jo være et godt tegn det. Lykke til da håper det beste for deg jeg.
 
ORIGINAL: babyT

Uff. Denne rugetiden kan ta ganske på, ja. Kjenner til det. JEg var helt utfor de siste dagene før jeg tok testen. Hold ut, vennen!

 
Sender deg en stor klem.
 
Gode nyheter ja! Hadde du det konstant eller var det i perioder. Vet alt er individuelt, men må spørre..[;)] Hadde også et rart, kraftig stikk fra ryggen og framover til magen i går, litt på venstre side. Har du eller andre hatt det?
 
ORIGINAL: hestehov1

Gode nyheter ja! Hadde du det konstant eller var det i perioder. Vet alt er individuelt, men må spørre..[;)] Hadde også et rart, kraftig stikk fra ryggen og framover til magen i går, litt på venstre side. Har du eller andre hatt det?

Med min SA sist høst så hadde jeg den varmeovnen i magen i 2 uker tror jeg, dvs da var jeg 5 uker på veg når den skikelige varme magen forsvant og jeg mistet i uke 7. Stikningene var der, det er feste smerter. Hadde vel noe varmefølelse i magen den gangen her også men ikke på samme måte, mye svakere med andre ord.
 
Back
Topp