Tung dag i dag

fano

Gift med forumet
I dag er det virkelig tungt, sitter bare og ser på magen min, de satt inn et liv der og nå er det borte. Føler meg så tom. Fikk jo ikke oppleve den følelsen ved og faktisk si at jeg er gravid, men tanken på at det var et liv er kanskje like tung. Ønske er så stort, men veien dit er så lang og kanskje vi aldri når fram.....[:o]

Venter fortsatt på tlf fra riksen for og høre framtidige planer.......sukk [&o]

Gir deg en stor trøsteklem, ord blir så tomme når man er lei seg og fortvilet og lurer på hvorfor ikke meg.

Jeg håper det hjelper på og at du får pågangsmotet igjen etter at du har snakket med fertilitetsklinikken din. Ta vare på deg selv vennen. Krysser fingrene for at det blir din tur snart.

ORIGINAL: twinanne

Gir deg en stor trøsteklem, ord blir så tomme når man er lei seg og fortvilet og lurer på hvorfor ikke meg.

Jeg håper det hjelper på og at du får pågangsmotet igjen etter at du har snakket med fertilitetsklinikken din. Ta vare på deg selv vennen. Krysser fingrene for at det blir din tur snart.
Signerer. Håper riksen kommer med noen planer for deg snart slik at du får noe å se frem til.
Sender en stor trøsteklem til deg

tusen takk, føler meg bare som ei sutrehøne. Jeg er så sterk ovenfor alle rundt meg, viser ikke følelser og folk tror jeg har det bra, tør ikke slippe ut og vise hva jeg føler for jeg veit de ikke vil forstå. Godt og ha dere her [:)]

Tusen takk, venter i spenning på tlf ja, håper det skjer noe fort. Hvordan gikk utaket ditt i går?

Sign denne og sender en ekstra stor klem.

[:)]tusen takk

ORIGINAL: fano

Tusen takk, venter i spenning på tlf ja, håper det skjer noe fort. Hvordan gikk utaket ditt i går?
Håper telefonen kommer kjapt ja.
Uttaket var litt vondere denne gangen, spesielt på høyre siden, men det er jo fort over heldigvis.
Fikk ut 12 egg, så skal ringe inn om 2 timer og høre hvordan det har gått.

wow, det er jo kjempe bra [:D] Jeg fikk ut 11 sist, har 2 på frys. Håper det er mange som har blitt befrukta da. Skal sette inn i morgen du da? [:D]

Vil berre senda deg ein god trøsteklem

ORIGINAL: fano

wow, det er jo kjempe bra [:D] Jeg fikk ut 11 sist, har 2 på frys. Håper det er mange som har blitt befrukta da. Skal sette inn i morgen du da? [:D]
Ja, håper på det. *venter i spenning nå*[;)]

Tusen takk for det [:)]

Uff, fano. Dette er nok ingen god følelse! I mangel på ord så sender jeg deg en stor klem og håper at dere snart får en plan videre, og at du om ikke så lenge kan få oppleve gleden av en positiv test og en voksende mage.

Back
Topp