Tummytub ??

kristine80

Elsker forumet
Trodde disse var ganske dyre jeg. At de lå på 7-800 kr.
Men når jeg var inne på hjemmesiden i går så kosta de bare 280kr.
Eller er de forskjellige str/typer og sånn?

nei en størrelse og kjempekjekke! Ida stortrives i sin [:)] dyrt tilbehør, men det må man jo ikke ha

ORIGINAL: sommarbaby

Eg og har lyst på ein slik ein..

Har alltid hatt lyst på jeg også,men syns det har vært litt dyrt, men dette var jo billig.
Her er linken

http://www.tummytub.no/online_bestilling-da-276.aspx

Jeg så de i butikken til 749kr i dag så det var billig!

Men hvor lenge kan de bruke en sånn da?

ORIGINAL: kristine80

På den siden jeg bestilte på stod det at de kunne brukes opp til barnet var ca 2 år.

Ja jeg leste det[:)]
søren altså at jeg kommer over sååå mye jeg kunne tenkt meg til Ida når je har handlet så mange julegaver til henne!

ORIGINAL: Ida11.07.07

På den siden jeg bestilte på stod det at de kunne brukes opp til barnet var ca 2 år.

Ja jeg leste det[:)]
søren altså at jeg kommer over sååå mye jeg kunne tenkt meg til Ida når je har handlet så mange julegaver til henne!

He he kjenner til det ja.
Finnes altfor mye fint[:D]

ORIGINAL: Mikke

Men hva er egentlig forskjellen på denne og en bøtte da?

Kjente noen som kjøpte ei slik og erklerte at dette var noe av det mest bortkastede pengene de kunne ha brukt... Men trodde seriøst ikke at de kostet opp til 7-800 kr..

[8D]

ORIGINAL: Karla

det må jo være en veldig liten toåring, for ronja fyller nå nesten hele bøtta og jeg tviler på at den kan brukes lenger en til hun er et sted mellom 9-12mnd.

Altså selve bøtta koster 399 i butikk, mens krakken som hører til koster også 399 derfor den er så dyr[;)]

Så teit at dem sier 2 år da a!!! Men men, har nå kjøpt den - får vel brukt den noen mnd vel

ORIGINAL: Mikke

Men hva er egentlig forskjellen på denne og en bøtte da?

Kjente noen som kjøpte ei slik og erklerte at dette var noe av det mest bortkastede pengene de kunne ha brukt... Men trodde seriøst ikke at de kostet opp til 7-800 kr..

Var visst noe med at dem holdt bedre på det varme vannet, ingen skarpe kanter etc. Står mer inne på den linken

Den er helt genial, men da Mathilde begynte å reise seg opp selv måtte vi slutte å bruke den til henne.
Men anbefaler den altså!

Kjøp uten krakken så blir den billigere... Skjønner ikke hva man skal med den!

Jeg har ikke tummy tub men Shantala... Den er større og romsligere, samme opplegg! Eldre modell men tror den fås kjøpt enda.. Veldig fornøyd... [:)]

Back
Topp