TummyTub

FerskMamma

Forelsket i forumet
Fikk dette anbefalt etter at det ble vanskelig å holde småen i baljen da han er blitt veldig aktiv & sterk. Nå storkoser han seg i bøtten sin & kan plaske uten søl. Tempraturen holder seg i 20minutter og han sitter slik at han får rape og prompe godt før han skal sove ;-) anbefaler videre! Stor suksess! Ps: så ser han innmari søt ut i den!!ImageUploadedByBV Forum1384897507.438043.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Last edited:
Stilig :) Og for en skjønning han er da :D
Hvor fikk du tak i en sånn? :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte på tummytub.no men tror kanskje de har på barnas hus også :) Ja, jeg er stolt av den lille kjekkasen :D

Hva koster noe sånt?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Den kostet 250kr om jeg husker rett. Kan kjøpe stativ også som kan brukes som krakk senere, men ikke nødvendig ettersom den står stødig på gulvet også :) bare fint å ha stativet så man kan sitte på en stol eller toalettet selv.

Kjempe billig det da :) Da blir det en slik investering her også :P Balja hans er aaaltfor lite til han nå, og med ekstremt dårlig plass på badet blir det ikke mulig med noen større heller.

Kjempe billig det da :) Da blir det en slik investering her også :P Balja hans er aaaltfor lite til han nå, og med ekstremt dårlig plass på badet blir det ikke mulig med noen større heller.

Samme problem jeg hadde! Pluss at det var helt forferdelig å bære den tunge store balja med vann med dårlig rygg! Bøtta derimot veier null komma niks, og badingen er jo blitt en enkel og gøyal lek uten noe pes :D

Kjøp og salg på finn.no er genialt. Skal hente en nå i dag, 100kr for tubben og stativet ♡♡

★♡Tasta fra fonen♡★

Er veldig gøy at han kan leke med bade-ender også i bøtta :) i balja måtte han jo bare stirre i taket :p

Men sitter de selv i den?
Vi har også sånn, men hun sitter på ingen måte selv i den enda.

Min sitter i den selv, men passer selvfølgelig på hvordan hun sitter :) at hun ikke sitter bøyd i ryggen

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje jeg skal prøve med litt mindre vann en dag å se, men hun koser seg veldig når jeg har vann helt opp til kanten da :)

Back
Topp