Tummy tub?

CoffeeCup

Betatt av forumet
Vi har veldig liten plass på badet og jeg har vært ute å tittet litt på forskjellige løsninger på hvordan vi skal få badet lillegutt som kommer på. Fikk tips om Tummy tub på babyshop, det virket jo veldig enkelt og tar liten plass, men hvordan erfaringer har dere med denne? Noen som har brukt denne eller har tips til andre løsninger som ikke tar så stor plass?

Hold deg unna Tummy tub hvis det er det eneste badekaret du skal ha. Funker utrolig dårlig å bade nyfødte i den. Du får ikke vasket barnet skikkelig, og du kan like gjerne bruke en vanlig bøtte. Gå heller for Flexibath! ( Sammenleggbart badebalje)

Vi har også liten plass på badet, og har FlexiBath! Genialt :)

Vi har Biabad Flexi og er storfornøyd :D

Hadde nok heller gått for sammenleggbart badekar:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

vurderte den, men ikke for bading/vask, bare kos. og da tenkte jeg det ble for dyrt.

og babyen koste seg vel så mye i vanlig badekar. tilogmed i vasken. =D

Vi har også flexibath og er veldig fornøyd med det. Det tar liten plass og det er god plass til babyen oppi der. Jeg synes den tummy tuben så veldig upraktisk ut, og egentlig litt skummelt.

Vi brukte kun tummy tub fordi hun hatet å bade i vanlig baby badekar. I tummy tuben fikk hun vann over hele seg og koste seg masse. Brukte først annet badekar når hun var 5-6 mnd

Den er jo genial! Størstemann var en kollikk unge og satt mye i den bøtta. I den bøtta så fikk han både prompet og rapet. Så klart vi fikk vasket han i den også, er jo bare å bruke klut det.
Vi brukte tummy tub fra nyfødt til 8 måneder. Og nei det er ikke det samme som en vanlig bøtte, tummy tub er større :)

Vi kjøpte tummy tub denne gangen, i tillegg til balje, og den var helt genial! Angrer på at jeg ikke kjøpte til snuppa da hun var baby.
Men ville nok hatt et flexibath ved siden av.
Vi kjøpte tummy tuben brukt.

Back
Topp