memape
Forelsket i forumet
Nå har snuppa tulltak igjen! hver kveld de siste to ukene ca 1-2 timer etter hun er lagt seg har hun våknet med et brak og et hyl og vært utrøstelig en liten stund (akkurat som om hun har hadd mareritt) Og vi har vært oppe på rommet å trøstet og kosa og allt mulig! Da har hun sovna igjen i 11-12 tiden (vet det ikke er så ille, men hele kvalitetskvelden med gubben går jo bort[&:]
MEN i kveld sitter gubben nedi kjellerstua å ser kamp, så nå overhører jeg henne uten å få tvilende blikk fra han! Jeg har vært inne 4-5 ganger å sjekka om sutta er i og dyna på, tilbydde pupp første gang men hun var ikke sulten.. og etter gråting i ca 10 min er det rimelig stille der oppe! [8|] Håper jeg ikke jinxer det nå, men kanskje det kun var oppmerksomhetssyke?
MEN i kveld sitter gubben nedi kjellerstua å ser kamp, så nå overhører jeg henne uten å få tvilende blikk fra han! Jeg har vært inne 4-5 ganger å sjekka om sutta er i og dyna på, tilbydde pupp første gang men hun var ikke sulten.. og etter gråting i ca 10 min er det rimelig stille der oppe! [8|] Håper jeg ikke jinxer det nå, men kanskje det kun var oppmerksomhetssyke?