Tullmusa blir borte en stund..

tullmusa

Forumet er livet
Heihei!![:D][:D]

Nå er det hele TO dager siden jeg har vært her inne på forumet, og STEIKE hvor mye dere har skrevet! Har nå sittet en stund for å henge med, men ble så lei at jeg orket ikke mere.. [;)]

Overtok den nye leiliheta i går. De som hadde bodd der før oss hadde pusset opp, men gjort det møkkaarbeidet, så vi har malt stua, kjøkkenet og soverommet på to dager.. Ikke var det vasket heller, smuler i skuffer og skap, støvete, masse spinn, skitne vinduer og do.. Æsj!! [:@] Sliten jahh!![&o] Skal kreve avslag på neste måneds husleie!!

I morgen skal det rundvaskes og så flytter vi. Kan hende det tar en stund før jeg kommer meg på forumet igjen. Mulig det tar litt tid å flytte internettabonnementet.. [&:] Men jeg håper det går fort!![;)]
Kan jo selvfølgelig få låne data med nett hos andre, men jeg har ikke så lyst å gå inn på forumet fra en annen maskin.. Hehe![;)]

To dager til IKM!! Får vente i spenning! Har heldigvis nok av andre ting å tenke på, men hvis der kommer et innlegg som har tittel "Tullmusa skal bli en TJUKK mus!!" så vet dere hva det betyr! [;)]

Klem fra Tullmusa!

PS: Prøv å ikke skriv så veeldig mye før jeg kommer tilbake, for da blir det så mye å lese.. Hehe! Tulla!![;)][:D]

da får du lykke til med flyttinga og testinga, tullmusa[;)]. det blir sikkert 1 del lesestoff på deg når du får koblet på nettet at. vet hva det betyr da ja, da har du fått 1 liten spire[:D]

må vel legge seg da, så du for ha 1 god natt[:)]

Skal stupe i seng nå ja! Måtte bare sjekke om der var noen som giddet å svare meg.. Hehe![:)]

Du får ha god natt ja Maysen. "Snakkes" etterhvert! [;)]

Klem[:)]

Lykke til med flyttinga. Venter i spenning på om det kommer innlegg fra tjukkmusa...

lykke til med alt flytte styret......[:D]håper vi ser tjukkmus her om ikke så altfor lenge.[;)]

Rakk en liten tur innom i dag og! [:D] Gubben er å henter flyttebilen, så nå er det bare å hive seg i bæring.
Hmm.. Ser det er test dato i dag, men får se om to dager. Fikk mensen to dager etter 28-dagers syklus sist, så hvis det skjer nå har jeg sikkert syklus på 30 dager..

Jeppjepp! Takk for hilsener, så bråkes vi etterhvert![;)]

heisann
det gjør vi[:D] spennende hvordan det har gått nå i denne prøveperioden[;)]. lykke til med alt, tullmusa, og kanskje det tjukkmusa som kommer tilbake[:D]

klem fra maysen

Velkommen tilbake som Tjukkmusa ja.. det håper vi alle på![:D]

Lykke til med flyttinga og alt[:D]

Kanskjedet er tjukkmusa som kommer om ei lita stundda*hehe*[;)]

Back
Topp