Tullingen, koss klarte du d???

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Å ver hjemma me Odin å gå gravide???

Superwoman du!

Eg e litt gla Noah begynne i bhg imårå, fårr itte å ha vert aleina me han idag så har eg fått vondt[:(] (sambo har ikkje ferie lenger) Sgo så ønska eg hadde klart å hatt han hjemme me mg... Men han har jo godt av å komma i bhg.

Å eg jobbe jo, så eg vil jo helst konna sleppa å bli sygemeldte.

ORIGINAL: tullingen

Hehe nå ska eg fortella deg koss eg klarte d [8D]

di første 4 mnd va eg superkvalm [:'(] MEN odin va då 8mnd t nesten 1år
han sov 2-3 timer i strekk på dagen å då sov eg og[;)]

eg kunne IKKE gi han middag får eg takla ikke luktå så lillebror min kom rett ner itte jobb å ga han mat [8D]
(han slutta 1 time før tom)

ellers gikk dagene me å rusla turer me han
leka litt me han (i slutten lekte me bordet å eg satt i sofaen [8D])
tegna, så litt på tv, va på besøk å dilla rundt på kvadrat å shoppa babyklær å div t Håvar + ting t Odin [:D]

Storkoste meg får å vær erlige
men eg va ganske trøtt når kvelden kom, men la meg tidlig å såv t ca 8 kver mårning.

tror ikke eg e noe superwoman
tror heller eg va heldige som ikke hadde bekkenløsning ol [:D]

D viktigaste e jo at du passe på deg selv
e ikke nnoe kjekt å ha d vondt [&:]

Men blaj ikkje du sykemeldt pga bekkenløsning då???

Ja, eg e nåkk ikkje kjekk å ver me hvis eg ikkje klare någe å har vondt. Bedre han e me unger å voksne så har tid og energi t han[:)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Hehe nå ska eg fortella deg koss eg klarte d [8D]

di første 4 mnd va eg superkvalm [:'(] MEN odin va då 8mnd t nesten 1år
han sov 2-3 timer i strekk på dagen å då sov eg og[;)]

eg kunne IKKE gi han middag får eg takla ikke luktå så lillebror min kom rett ner itte jobb å ga han mat [8D]
(han slutta 1 time før tom)

ellers gikk dagene me å rusla turer me han
leka litt me han (i slutten lekte me bordet å eg satt i sofaen [8D])
tegna, så litt på tv, va på besøk å dilla rundt på kvadrat å shoppa babyklær å div t Håvar + ting t Odin [:D]

Storkoste meg får å vær erlige
men eg va ganske trøtt når kvelden kom, men la meg tidlig å såv t ca 8 kver mårning.

tror ikke eg e noe superwoman
tror heller eg va heldige som ikke hadde bekkenløsning ol [:D]

D viktigaste e jo at du passe på deg selv
e ikke nnoe kjekt å ha d vondt [&:]

Men blaj ikkje du sykemeldt pga bekkenløsning då???

Ja, eg e nåkk ikkje kjekk å ver me hvis eg ikkje klare någe å har vondt. Bedre han e me unger å voksne så har tid og energi t han[:)]

jo men itte ein time hos fysio fant di ut d ikke va bekkenløsning men eg va fortsatt sykemeldt pga jobben ikke ville tilrette legga for meg [:-][8D]

Åja, ok[;)] Dumt jobben ikkje ville tilrettelegga fårr dg då!

Magnus går annenhver dag i bhg. De dagene han er hjemme, er jeg veldig sliten og vondt i ryggen. Så vi pleier å gå til en åpen bhg, så slipper jeg å gjøre så mye...[8D]
Stian får ikke gå noe sted om ettermiddagen før Magnus er i seng!

Jeg hadde ingen barnehageavlastning da jeg var gravid. Merka ikke hvor tungt det var å være aleine med storebror før veslejenta var født. Da var det veldig godt at mannen først hadde fjorten dager permisjon og etterhvert ferie.(Var aleine med dem i 4 uker før han fikk ferie) Syns det er mye tyngre med to barn enn jeg hadde forestilt meg, særlig når begge av en eller annen grunn skriker. Heldigvis er det ikke så ofte, så det er allermest bare koselig:). Tror det er lurt å få litt avlastning i svangerskapet, da har du kanskje mer å gå på etter fødselen!

Dere er flinke alle sammen[:D]

Nå blir jeg litt sykemeldt ser det ut som, og får slappet av skikkelig. Så får jeg se hvordan det går videre på jobb. Skal få tilrettelegging på jobb når jeg begynner igjen på mandag, etter sykemeldingen[:D]

Jeg hadde begge ungene hjemme i hele sommer og det gikk overraskende bra. Synes egentlig ikke det var noe problem, men har vært i fin form hele veien, for hadde jeg vært som i 1. svangerskapet hadde det ikke gått. 

synes heller ikke det var noe slitsomt! var vel egentlig mest kos her å. men kan tenke meg det blir verre med to hjemme og mage i tillegg.. da tror jeg jeg kan bli sliten[8D]

Back
Topp